• Net was ik met mijn vriend in de stad. Ik met mijn rolstoel en hij duwde me. Dus we stonden in de h&m en mensen stonden echt heel onbeleefd na ons te kijken. En dan vooral na mijn rolstoel. En toen moest hij me weer met rolstoel en al de bus in dragen. En niet dat iemand hielp ofso. ze gingen alleen maar ongeduldig doen omdat hij me niet meteen de bus in kreeg....

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 20:45 ]

    Blijkbaar niet

    waar gaat het toch heen met de wereld? -.-

    De mensheid wordt alleen maar asocialer.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Samurai schreef:
    waar gaat het toch heen met de wereld? -.-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mensen zijn associaal en kansloos. Het boeit ze niet hoe het met anderen zit en raken alleen maar geiriteerd als dingen niet snel of goed genoeg gaan. En hoe erg het ook is om te zeggen, mensen worden alleen maar associaler.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 21:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Samurai schreef:
    waar gaat het toch heen met de wereld? -.-


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik wilde echt bijna tegen ze zeggen van:

    'Ik ben in elkaar getrapt en daarom zit ik met een gebroken been in een rolstoel. Kun je het verder zien?'

    Ik heb mijn mond maar gehouden....

    Hale schreef:
    Ik wilde echt bijna tegen ze zeggen van:

    'Ik ben in elkaar getrapt en daarom zit ik met een gebroken been in een rolstoel. Kun je het verder zien?'

    Ik heb mijn mond maar gehouden....


    had je moeten doen, had je écht moeten doen.
    veel beterschap trouwens (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen worden echt te arrogant en denken alleen maar aan zichzelf :/
    Veel beterschap!

    Pemberley schreef:
    (...)

    had je moeten doen, had je écht moeten doen.
    veel beterschap trouwens (flower)


    Hahahah ja had ik het maar gedaan ja.

    thanks(H)(flower)

    Cavanaugh schreef:
    Mensen worden echt te arrogant en denken alleen maar aan zichzelf :/
    Veel beterschap!


    Ze hadden ook gewoon kunnen helpen met die rolstoel in de bus te krijgen. maar in plaats daarvan gaan ze zeggen 'schiet nu eens op met die rolstoel' blablabla...

    Damn, that sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    :/
    Omfg. Mensen worden echt steeds asocialer, inderdaad en het gaat nog veel erger worden, vrees ik :/
    Volgende keer moet je er écht wat van zeggen, want ik vind het niet normaal. Wel zeiken maar niet even helpen zodat het wat sneller gaat. Ja, rot op :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hale schreef:
    (...)

    Ze hadden ook gewoon kunnen helpen met die rolstoel in de bus te krijgen. maar in plaats daarvan gaan ze zeggen 'schiet nu eens op met die rolstoel' blablabla...

    Da's echt.. harsh. Ze zouden wat respect kunnen hebben :/

    Da's wel rot. Ik zou zelf ook niet spontaan gaan helpen daar ben ik niet sociaal genoeg voor, maar ongeduldig gaan morren is wel overdreven. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'