• DIT BEVAT SPOILERS OVER HET EINDE VAN HP

    ______________



    Gisteren was ik dus naar HP 7.2 en ik dacht echt zo van ik ga alleen maar huilen als Fred doodgaat. Nou mooi niet dus ><
    Ik schrok me rot toen ik zag hoe Snape werd aangevallen door die slang.
    Dat was zo freaking hard Ö Echt afschuwelijk om te zien.
    Nou toen huilde ik nog niet. maar toen hij zo dood aan het gaan was voor de ogen van Harry kwamen mijn tranen al en toen hij zei: 'Je hebt de ogen van je moeder' Ging ik van mijn stokje. D':
    Terwijl Snape nooit mijn favo is geweest, niet dat ik hem stom vond, ik vond hem wel cool, maar het was nooit mijn favo personage.
    Dus ik huilde al bij Snape. Toen Belinda Broom blijkbaar dood was kwamen mijn tranen ookal terwijl ik een fucking hekel heb aan dat wijf sinds deel 6 o-O Maar haar dood was ook al zo afschuwelijk door die weerwolf. D': Bij Snape's herinnering hield ik het niet droog toen hij om Lily ging huilen, maar die hele herinnering vond ik zielig o-o
    Bij Fred ging ik natuurlijk helemaal KAPOT.

    MAAR ER WAREN OOK DINGEN DIE IK ZO LELIJK VOND ><
    Ze lieten helemaal niet zien hoe Fred dood was gegaan en dat zit me nog steeds dwars net als bij Tops en Lupos, want in de trailer zag je dat volgens mij wel. En bij voldemort was niet eens duidelijk of hij wel dood was o-o En bij Snape konden ze net zo goed wat meer tijd besteden aan zijn echte herinneringen dan er stukjes van een zwetende Harry erin te stoppen. Want dat verpeste de herinnering ook wel een beetje.

    maar goed blijkbaar ben ik dus tijdens die film half dood gegaan :'[
    Hebben jullie jezelf ook zwaar onderschat? x]
    En vonden jullie het ook niet vreselijk dat ze niet lieten zien hoe Fred was gestorven? D':


    =

    Ik vond de film vooral zielig en heb na de dood van Fred alleen maar liggen huilen ;x


    I am an idiot, I move.

    Ik heb de film nog niet gezien, maar nu dus al een paar keer gehoord dat die scène van Fred niet verfilmd is en dat is wel KUT, want, ja, toch. Gewoon. Ik vind dat dat wel verfilmd had moeten worden .__.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat vind ik ook zo jammer aan de films. Sommige dingen slaan ze over (of besteden ze te weinig aandacht aan)


    And in that moment, we were infinite.

    Ik vind het dom van die tranen bij Snape's dood. Ze hadden het beter gedaan zoals in het boek: met dat lichtje.


    Has no one told you she's not breathing?

    Soundeffect schreef:
    Ik heb de film nog niet gezien, maar nu dus al een paar keer gehoord dat die scène van Fred niet verfilmd is en dat is wel KUT, want, ja, toch. Gewoon. Ik vind dat dat wel verfilmd had moeten worden .__.


    Ja, ik was me echt zo voor aan het bereiden op die scene.
    En toen kwam hij maar niet en toen waren ze in de grote zaal en kreeg ik dus de schrik van mijn leven >.<
    Want ik had me dus niet voorbereid op het feit dat hij daar al zou liggen o-o


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ja, ik was me echt zo voor aan het bereiden op die scene.
    En toen kwam hij maar niet en toen waren ze in de grote zaal en kreeg ik dus de schrik van mijn leven >.<
    Want ik had me dus niet voorbereid op het feit dat hij daar al zou liggen o-o


    Pff, slecht hoor. Ze hadden het juist moeten doen, en vooral met Percy en zo, weet je, dat ie net terug is en blabla, je snapt het wel.
    Maar ja, ik zal 'm binnenkort eens zien en kijken hoe leuk/mooi/zielig hij is en of ik hem ook vind tegenvallen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    daiyu schreef:
    Dat vind ik ook zo jammer aan de films. Sommige dingen slaan ze over (of besteden ze te weinig aandacht aan)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou... Eigenlijk precies zo als jij. D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Delirious schreef:
    Ik vind het dom van die tranen bij Snape's dood. Ze hadden het beter gedaan zoals in het boek: met dat lichtje.

    Ben ik het helemaal mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Pff, slecht hoor. Ze hadden het juist moeten doen, en vooral met Percy en zo, weet je, dat ie net terug is en blabla, je snapt het wel.
    Maar ja, ik zal 'm binnenkort eens zien en kijken hoe leuk/mooi/zielig hij is en of ik hem ook vind tegenvallen (:


    Percy kwam er trouwens volgens mij helemaal niet in voor O.O
    Iniedergeval is hij nooit teruggekomen


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Percy kwam er trouwens volgens mij helemaal niet in voor O.O
    Iniedergeval is hij nooit teruggekomen


    WHAAT. Seriously? :/
    Mwhehehe. Wil ik de film nog wel zien? D:
    Ik vind dat juist zo'n mooi deel uit het boek, dat Percy dan zo vlak voor de strijd binnen komt stormen en met zijn familie herenigt wordt en dan weer helemaal gelukkig zijn en zo. :/
    Nah. Stomme regisseurs die het zo bedacht hebben (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Percy kwam er trouwens volgens mij helemaal niet in voor O.O
    Iniedergeval is hij nooit teruggekomen


    Dat vind ik slecht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    daiyu schreef:
    Dat vind ik ook zo jammer aan de films. Sommige dingen slaan ze over (of besteden ze te weinig aandacht aan)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vond het inderdaad ook belachelijk dat ze Fred zijn dood niet in beeld brachten. Ik bedoel, als je er niet van wist dat hij doodging, merkte je het niet eens op. En ik vond het deel dat Voldemort doodging ook niet echt geweldig verfilmd eigenlijk, ik zat maar te denken van; hij is niet dood toch? Dat is te makkelijk. Ik vind het boek zoveel beter. (no_chears)

    Soundeffect schreef:
    (...)

    WHAAT. Seriously? :/
    Mwhehehe. Wil ik de film nog wel zien? D:
    Ik vind dat juist zo'n mooi deel uit het boek, dat Percy dan zo vlak voor de strijd binnen komt stormen en met zijn familie herenigt wordt en dan weer helemaal gelukkig zijn en zo. :/
    Nah. Stomme regisseurs die het zo bedacht hebben (no_chears)


    Ja, maar volgens mij regelen de script schrijvers dat toch enzo?
    Er komt wel fucking veel humor in voor dus het is wel de moeite waard om te kijken :'D Hij is verder wel oké alleen de mooie stukjes die nouja zijn er niet zoveel. En hoe Harry afscheid neemt van de zegevlier, dat was het dieptepunt van alles.
    Ik zat daar echt zo van WTTFF O-O


    =