• DIT BEVAT SPOILERS OVER HET EINDE VAN HP

    ______________



    Gisteren was ik dus naar HP 7.2 en ik dacht echt zo van ik ga alleen maar huilen als Fred doodgaat. Nou mooi niet dus ><
    Ik schrok me rot toen ik zag hoe Snape werd aangevallen door die slang.
    Dat was zo freaking hard Ö Echt afschuwelijk om te zien.
    Nou toen huilde ik nog niet. maar toen hij zo dood aan het gaan was voor de ogen van Harry kwamen mijn tranen al en toen hij zei: 'Je hebt de ogen van je moeder' Ging ik van mijn stokje. D':
    Terwijl Snape nooit mijn favo is geweest, niet dat ik hem stom vond, ik vond hem wel cool, maar het was nooit mijn favo personage.
    Dus ik huilde al bij Snape. Toen Belinda Broom blijkbaar dood was kwamen mijn tranen ookal terwijl ik een fucking hekel heb aan dat wijf sinds deel 6 o-O Maar haar dood was ook al zo afschuwelijk door die weerwolf. D': Bij Snape's herinnering hield ik het niet droog toen hij om Lily ging huilen, maar die hele herinnering vond ik zielig o-o
    Bij Fred ging ik natuurlijk helemaal KAPOT.

    MAAR ER WAREN OOK DINGEN DIE IK ZO LELIJK VOND ><
    Ze lieten helemaal niet zien hoe Fred dood was gegaan en dat zit me nog steeds dwars net als bij Tops en Lupos, want in de trailer zag je dat volgens mij wel. En bij voldemort was niet eens duidelijk of hij wel dood was o-o En bij Snape konden ze net zo goed wat meer tijd besteden aan zijn echte herinneringen dan er stukjes van een zwetende Harry erin te stoppen. Want dat verpeste de herinnering ook wel een beetje.

    maar goed blijkbaar ben ik dus tijdens die film half dood gegaan :'[
    Hebben jullie jezelf ook zwaar onderschat? x]
    En vonden jullie het ook niet vreselijk dat ze niet lieten zien hoe Fred was gestorven? D':


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ja, maar volgens mij regelen de script schrijvers dat toch enzo?
    Er komt wel fucking veel humor in voor dus het is wel de moeite waard om te kijken :'D Hij is verder wel oké alleen de mooie stukjes die nouja zijn er niet zoveel. En hoe Harry afscheid neemt van de zegevlier, dat was het dieptepunt van alles.
    Ik zat daar echt zo van WTTFF O-O


    Er schijnen inderdaad een aantal hilarische zinnen in te zitten :'D
    Ooit. Als ik de kans krijg, dan ga ik kijken en dan kom ik wel even uitgebreid neer pleuren in het officiële topic wat ik ervan vond :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vond de kus van Hermione en Ron eigenlijk tegenvallen. Het is niet zo dat ik me erop verheugde of zo, maar je zag eigenlijk niet veel. :')
    En ja, ik vond meer dingen tegenvallen. Maar dat vergeet ik al gauw wanneer ik alle positieve kanten van de film bekijk.
    Want het was gewoon een fantastische film en het is de film van het jaar.

    mijn conclusie over de film: ik vind m echt verneukt.
    conclusie over het boek: epic
    sorry maar ik leefde gewoon echt mee in de film.. ik vond sommige stukken zo slecht


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Er schijnen inderdaad een aantal hilarische zinnen in te zitten :'D
    Ooit. Als ik de kans krijg, dan ga ik kijken en dan kom ik wel even uitgebreid neer pleuren in het officiële topic wat ik ervan vond :Y)


    Wahaha okeej (krul)


    =

    Ik was in snikken uitgebarst toen Snape doodging, maar ik ben ook fan van Snape(A) en toen heb ik nog alleen maar zitten huilen de rest van de film.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik huil eigenlijk nooit bij een film.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben beginnen wenen bij het begin van de battle en heb zo liggen huilen samen met een vriendin tot aan de eindcredits, maar we hadden het voor de film al gezegd dus geen overschatting :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    Ik ben beginnen wenen bij het begin van de battle en heb zo liggen huilen samen met een vriendin tot aan de eindcredits, maar we hadden het voor de film al gezegd dus geen overschatting :')


    Och ik ging ook helemaal stuk toen ik dat Zwerkbalveld zag sterven, toen kwamen echt mijn eerste tranen! :'O


    =

    DIE WIL IK ZIEN, alleen zonder Turkse stemmen die het irritant maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is toch vaak zo dat de biosversie korter is dan de dvd versie? Ik hoop zo erg dat er op de dvd's extra scenes staan waar je wel Fred dood ziet gaan, net zoals Tops en Lupos!

    Ik heb de film nog niet gezien, maar dat boeit me niet. Ik lees dit toch gewoon xD Ik weet nou al dat ik dood ga als Fred dood gaat. [De pagina in het boek is namelijk al vochtig :X] Hoewel we dat dus schijnbaar niet zien. Ik had in de trailer wel iets gezien hoe Fred dood ligt te wezen. Toch? o.O En als Percy er helemaal niet in voorkomt ga ik een bak popcorn naar het beeldscherm smijten :P Puh. En naar de scripschrijvers :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 5:43 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die