• Hé people x|
    Ik vroeg me dus af, wat doen jullie voor niveau op school? Daar bedoel ik dus mee, welke richting gaan jullie uit? VMBO/MAVO/HAVO/VWO enz.

    vwo+ hier.


    ok

    vmbo TL/GL


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Havo/Vwo
    volgend jaar Havo

    Havo/vwo


    We can only learn to love by loving.

    dat weet ik niet :')

    ik weet alleen: in het belgisch is het Beroepsonderwijs --'
    Paardrijden & verzorging

    Ik HAVO. Ik doe dit jaar examen en dan ga ik International Business & Languages studeren (nerd)


    Bored.

    Ikke vmbo-t
    Maar mij IQ is 2 puntjes hoger dan van iemand die vwo doet :P
    Alleen ik moest hierheen omdat ik niet bepaald het type bn dat hw doet of leert xD


    Crack a bottle

    Ikke vmbo-t
    Maar mij IQ is 2 puntjes hoger dan van iemand die vwo doet :P
    Alleen ik moest hierheen omdat ik niet bepaald het type bn dat hw doet of leert xD

    Dat vind ik eigenlijk beter^^ Want dan doe je een moeilijk niveau, terwijl het makkelijker kan. =3 En als je het goed doet daar, kun je nog altijd overstappen naar iets hogers :'3


    ok

    (...)
    Dat vind ik eigenlijk beter^^ Want dan doe je een moeilijk niveau, terwijl het makkelijker kan. =3 En als je het goed doet daar, kun je nog altijd overstappen naar iets hogers :'3


    Ik vind het wel chill hier ,,ik haal 7 en 8 sonder te leren xD


    Crack a bottle

    Ikke vmbo-t
    Maar mij IQ is 2 puntjes hoger dan van iemand die vwo doet :P
    Alleen ik moest hierheen omdat ik niet bepaald het type bn dat hw doet of leert xD
    Ik heb het juist andersom x|
    Ik hoor op het vmbo-t te zitten(kzat 2 jaar achter elkaar op het randje) en ik zit alsnog op havo x'D

    (...)Ik heb het juist andersom x|
    Ik hoor op het vmbo-t te zitten(kzat 2 jaar achter elkaar op het randje) en ik zit alsnog op havo x'D


    xDwhaha ,,JIj blij :D


    Crack a bottle

    Vmbo Kader.
    3de jaar. eigenlijk hoorde ik dit jaar examen te doen maar goed.

    (...)

    xDwhaha ,,JIj blij :D
    Ja, iedereen zei in groep 8 tegen mij: Jij kan niet naar die school. Toen mocht ik wel, vanwegen mijn cijfers. In de 1e haalde ik hele slechte cijfers en mijn ouders moesten mij al opgeven voor een andere school, maar dat wilde mijn moeder niet. Toen werd ik de laatste dag gebeld en toen zei dat mens dat ik over was. Ik keihard gillen x'D
    Maar door dat alles ben ik zo gemotiveerd dat ik beter mijn best ga doen.

    (...)Ja, iedereen zei in groep 8 tegen mij: Jij kan niet naar die school. Toen mocht ik wel, vanwegen mijn cijfers. In de 1e haalde ik hele slechte cijfers en mijn ouders moesten mij al opgeven voor een andere school, maar dat wilde mijn moeder niet. Toen werd ik de laatste dag gebeld en toen zei dat mens dat ik over was. Ik keihard gillen x'D
    Maar door dat alles ben ik zo gemotiveerd dat ik beter mijn best ga doen.


    OEwhh sexxi :D
    Ik haat school¬_¬


    Crack a bottle

    (...)

    OEwhh sexxi :D
    Ik haat school¬_¬
    Ik ook, nouja, de meeste vakken x'D

    ik dééd havo/vwo maar nu tl¬¬' maar die leraren zeggen dat ik eigenlijk op vwo hoor x]


    Lalalalalalalala.