• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High (Max. 10, en het liefst 5 jongens en 5 meisjes.)
    Kyra Cateline Romano.- Adnane
    Ivy Olivia Morgan- Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Adnane
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros Barnowl




    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag ;).
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Topic 1
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:31 ]


    How far is far

    Rol: Kendall.
    Volledige naam: Kendall Francis Schmidt.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk + foto: Kendall heeft donkerblond haar wat meestal door de war zit. Hij heeft groen/gele ogen. Hij heeft een normaal postuur. En hij heeft een vrij bleke huid. Hij is 1.80 lang. Meestal draagt hij gewoon een T-shirt, een spijkerbroek en sneakers.


    Innerlijk: Kendall is een lieve jongen, waar je mee kunt lachen. Hij komt voor zijn mening uit, en weet altijd wat te zeggen. Ook kan hij soms brutaal zijn. Hij komt altijd voor iemand op, en heeft een hekel aan pesten. En je kunt hem vertrouwen. Ook houdt hij heel erg van zijn familie en vrienden. En hij heeft een hekel aan school.
    Familie: Zijn moeder: Kathy schmidt, zijn vader: Kent Schmidt, zijn broer: Kenneth Schmidt, en zijn andere broer: Kevin Schmidt. (hij s de jongste thuis)
    Geschiedenis: Kendall is opgegroeid in Kansas, in een liefhebbend gezin, hij is dan ook erg gestelt op zijn famillie. Afgezien van dat hij vroeger op school best vaak werd gepest, heeft hij een goeie jeugd gehad. Hij werd vienden met James, Carlos en Logan toen hij in groep 4 zat, en ze zijn nog steeds vrienden.
    Extra: Kendall is dol op muziek, en hij speelt gitaar en kan ook vrij goed zingen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 9:13 ]


    How far is far

    Zou ik hier een studente mogen reserveren? Ik probeer weer een beetje in de trant van het schrijven te komen, dus wijs me er eventjes op als ik iets stoms over het hoofd zie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tuurlijk (:


    How far is far

    Dreamence schreef:
    Zou ik hier een studente mogen reserveren? Ik probeer weer een beetje in de trant van het schrijven te komen, dus wijs me er eventjes op als ik iets stoms over het hoofd zie. (:
    sorry was de quote vergeten haha, maar tuurlijk mag je een studente reserveren, graag zelfs (:


    How far is far

    Mag ik een studente en een student? :]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 23:58 ]


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    Mag ik een studente en een student? :]

    Tuurlijk (:


    How far is far

    Rol: Leerlinge.
    Volledige naam: Ivy Olivia Morgan.
    Leeftijd: Zeventien jaar oud.
    Uiterlijk: Ivy is een meisje dat zich altijd kleedt naar haar persoonlijkheid en zin. Ze draagt kleding in een stijl van bohemien gemengd met de hippiecultuur. Haar haren zijn donkerblond van kleur en haar ogen grijsgroen. Ze gebruikt weinig makeup en zal nooit of te nimmer afwijken van haar eigen stijl. Ivy haar lengte is gemiddeld, namelijk één meter zeventig. Ze is tenger van stuk, maar niet mager. Een van haar kenmerken is de bloemenkrans die ze altijd in haar haren heeft.



    Innerlijk: Ivy is een stil meisje dat zich meestal op de achtergrond houdt en zich verdiept in een van haar boeken of dagdromen. Ze is een goede luisteraar en is vrij intelligent voor haar doen. Ze is artistiek, aardig, geduldig en behulpzaam. Verder is ze niet gemakkelijk boos te maken en heerst er altijd een serene kalmte als ze in de buurt is. Echter zal ze nooit initiatief tonen en een gesprek met iemand proberen aan te knopen. Ivy is nogal een buitenbeentje en vindt het allemaal wel best op deze manier, hoewel ze het altijd leuk vindt als iemand de moeite doet om contact met haar te maken. Mensen denken vaak dat Ivy erg verlegen en onzeker is, maar in principe komt dit gewoon door haar rustige houding en haar stijl. Eigenlijk is ze gewoon een typische meid met een gouden randje; een meisje dat zich van niemand iets aantrekt en altijd met een glimlach rond weet te lopen.
    Familie: Ivy's ouders zijn gescheiden door de grote verschillen in hun culturen. Ivy is eigenlijk een replica van haar moeder; beiden zijn ze geïnteresseerd in de bohemen en hippies. Haar vader daarentegen is een drukke zakenman die zijn wilde haren is verloren en genoeg had van de bloemen, felle kleuren en aparte stijlen. Ze heeft geen enkele broers of zussen.
    Geschiedenis: Ivy groeide op in een klein huisje op het platteland, waar ze alle vrijheid verkreeg die ze maar wilde hebben. Haar vader werkte in de grote stad terwijl haar moeder voor haar zorgde. Toen Ivy acht jaar was begon ze zich al snel te ontwikkelen. Ze ontwikkelde een eigen stijl, begon bloemen in haar haren te vlechten en verdiepte zich in verschillende culturen die ze interessant vond. Op haar twaalfde zijn haar ouders officieel gescheiden en vertrok ze met haar moeder richting een iets drukkere plaats, aangezien zij nu nodig aan het werk moest en op het platteland amper banen te vinden waren. Sindsdien is Ivy zelfstandiger geworden en nu ze zeventien jaar is, is ze al vrij goed ontwikkeld voor haar leeftijd. Ze is erg onafhankelijk geworden dankzij de scheiding en gaat nu meer haar eigen weg.
    Extra: Ivy heeft een hekel aan tatoeages, piercings en haarverf.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rol: Studente.
    Volledige naam: Kyra Cateline Romano.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk + foto:


    1, 2
    Kyra is een mooi meisje. Ze heeft een lichtgetinte huidskleur wat goed match met haar donkere lokken. Ook heeft ze een paar donkere ogen die je zowat zwart kan noemen. Die maakt ze altijd op met mascara, oogpotlood en eyeliner. Wat ook best snel opvalt is het moedervlekje naast haar mond. Kyra heeft een lichaam waar erg veel meisjes jaloers op zijn. Lange, dunne benen. Een platte buik met een slanke taille. Tot slot zijn haar vrouwelijke vormen ook goed ontwikkeld, als zeventien-jarige val je toch wel op met een volle cup DD. Haar lengte van 1,75 heeft ze te danken aan haar lange benen, waar ze ook blij mee is. Ze zou er niet aan moeten denken om rond de 1,60 te zitten. Kyra heeft maat 34 en soms zelfs 32. Haar schoenmaat is 37. Kyra zal je vaak zien in kleding waarin je haar lichaam goed kan zien, denk maar aan strak en kort wanneer het weer het toelaat. Als het wat kouder is draagt ze wel een sweater. Kyra's armen zijn gesierd met wat tattoeages, ook haar benen hebben er een paar. Verder heeft ze verschillende gaatjes in haar oren en een navelpiercing.
    Innerlijk: Kyra is een echte durfal, die nergens voor terug deinst. -Behalve als het met insecten te maken heeft- Zo werkt ze zichzelf keer op keer in gevaarlijke situaties, maar zijzelf vind het alleen maar leuk omdat het zo'n kick geeft. Het is daarom geen wonder dat vele haar als dom beschouwen, wat misschien een beetje klopt. Ze is namelijk geen supergenie, maar superdom kan je haar ook weer niet noemen. Van sommige onderwerpen weet ze gewoon niks af. Maar gaat het over Sport, Style of Talen dan is ze zowat Einstein Junior.
    Kyra is typisch zo'n meisje dat je mag of niet. Sommige mensen kunnen haar brutale mond en bijdehante gedrag echt niet hebben, maar Kyra gaat daar vrolijk mee door. Dan heb je natuurlijk ook de mensen die het wel grappig en leuk vinden, en dan heb je aan Kyra een vriendin voor het leven. Kyra is best wel zelfverzekerd, maar je kan haar wel stil krijgen met sommige dingen. Toch zal ze altijd proberen voor haarzelf op te komen, en ben je er als vriend zeker van dat er iemand achter je staat. Soms floept er een gemene opmerking over haar lippen, maar ze zal proberen niet te hard over te komen.
    Familie: Kyra woont samen met haar Amerikaanse moeder, Italiaanse vader, drie broers en zusje in dit huis. Kyra heeft het niet heel erg op haar zusje, omdat het een echt tutje is. Met haar drie broers kan ze wel goed opschieten. Haar vader is een zakenman en is daarom vaak niet thuis. Haar moeder werkt in haar eigen restaurant waar Kyra soms mee helpt.
    Geschiedenis: Kyra's geschiedenis is niet heel interessant. Het hoogtepunt is toch wel dat ze eigenlijk nog een broertje zou hebben, maar die is dood geboren. Kyra was toen 10. Kyra is opgegroeid in hetzelfde huis waar ze nu nog steeds woont. Kyra is nooit het typische meisje meisje geweest, tuurlijk gebruikt ze make up, draagt ze jurkjes en soms hakken. Maar bang om vies te worden is ze niet, en ook sommige hobby's die jongens hebben vind ze geweldig. Denk maar aan sport of skateboarden. Met het laatste heeft ze een nare ervaring gehad, ze is op haar 11e op haar skateboard aangereden en heeft vervolgens twee weken in het ziekenhuis gelegen. Toch gebruikt ze haar longboard nog elke dag.
    Extra: Om ergens heen te gaan gebruikt ze 9 van de 10 keer haar longboard, bedrukt met de tekst "Earthwing". Alleen als ze echt moe is of het lange afstanden zijn gebruikt ze de auto. Kyra heeft ook nog een hond, een enorm beest genaamd Bullet.

    Rol: Student.
    Volledige naam: Tyler Stephano Rodriquez.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk + foto:


    1,2
    Tyler is een jongen die veel aan zijn uiterlijk besteed en dat valt ook wel te zien. Hij heeft een lichtgetinte huidskleur en een klein moedervlekje naast zijn neus. Hij ziet er al wat ouder uit voor zijn leeftijd, vele schatten hem ergens rond de 23. Zijn zwarte haar zit altijd perfect in model, hij haat het als het slecht zit. Hij heeft een paar karamelbruine kijkers waarmee hij heel kil kan kijken, maar ook echte puppy ogen van kan maken. Er zal altijd een grijns op zijn lippen spelen, behalve als er niks is om om te lachen.Tyler heeft een indrukwekkend lichaam, wat logisch is aangezien hij elke dag traint. Hij is lang, zo'n 1.89. Ook erg gespierd, je zal een sixpack duidelijk zien en ook zijn armen en benen zijn best gespierd. Door deze twee dingen kan hij nogal intimiderend over komen, maar als je hem echt kent weet je dat hij dat niet is.
    Innerlijk: Komt nog.
    Familie: Tyler woonde tot zijn 18e met zijn moeder in dit huis, zijn vader is overleden maar hij heeft een enorme erfenis achter gelaten voor zijn vrouw en Tyler. Tyler heeft nog een broertje van 15 en twee tweelingzusjes van 8.
    Geschiedenis: Tyler heeft het nooit echt moeilijk gehad. Zijn moeder runt een groot kledingmerk en zijn vader had zijn eigen bedrijf. Geld genoeg dus. Een paar jaar geleden had Tyler een depressie, wat vele niet verwachten van hem aangezien hij altijd bekend staat als de stoere jongen. De oorzaak van die depressie was de plotselinge dood van zijn vader, gestorven aan een hartaanval. Tyler had een sterke band met zijn vader, dus de depressie was te verwachten. Na een jaar ging alles toch weer redelijk goed, en Tyler pakte zijn oude leventje weer op. Toen Tyler achttien werd kocht hij zijn eigen huis van zijn erfenis, en daar woont hij nu inmiddels al een jaartje.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:55 ]


    El Diablo.

    Dreamence >> Presence.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een studente reserveren?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mag ik een studente reseveren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Depay schreef:
    Mag ik een studente reserveren?

    Tuurlijk (:


    How far is far

    Butera schreef:
    Mag ik een studente reseveren?

    Sure (:


    How far is far

    Uhu. Ik zou denk ik een stop op de studente zetten qq.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Uhu. Ik zou denk ik een stop op de studente zetten qq.

    ja dat doe ik :)


    How far is far