• Okay, een vriendin en ik vragen ons al heel lang af wat bladwijzers zijn, wat zijn dat?


    live the life you love

    Je kunt die bij een hoofdstuk van een story zetten als je aan het lezen bent en moet stoppen, dan weet je waar je gebleven bent :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Je kunt die bij een hoofdstuk van een story zetten als je aan het lezen bent en moet stoppen, dan weet je waar je gebleven bent :')

    Oh, dat is handig, thanks!


    live the life you love

    Bedankt! x

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:29 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Dat is iets wat je kunt aanklikken wanneer je een story aan het lezen bent, maar eventjes geen tijd/zin meer hebt om verder te lezen. Dan heb je een soort van echte 'bladwijzer' staan op dat verhaal en kan je via het menutje aan je linkerkant altijd verderlezen aan de story (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Defensive schreef:
    Je kunt die bij een hoofdstuk van een story zetten als je aan het lezen bent en moet stoppen, dan weet je waar je gebleven bent :')


    None but ourselves can free our minds.

    Defensive schreef:
    Je kunt die bij een hoofdstuk van een story zetten als je aan het lezen bent en moet stoppen, dan weet je waar je gebleven bent :')