• Ik zag net het nieuws, over een of andere aanslag in Oslo! Erg =O Heeft iemand er meer over gehoord?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nu.nl

    Dit?

    Heb het bericht zelf net even doorgelezen. Islamitische terroristen? Al Qaida? Jaja :/

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 21:56 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I saw it.
    Schijnt dat er een politieke aanslag is gepleegd op het regeringsgebouw van een of andere partij in Oslo en op een eiland was een schietpartij bij een presentatie ofzo van dezelfde partij.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    I saw it.
    Schijnt dat er een politieke aanslag is gepleegd op het regeringsgebouw van een of andere partij in Oslo en op een eiland was een schietpartij bij een presentatie ofzo van dezelfde partij.

    Ja, met nu officieel 9 doden toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, met nu officieel 9 doden toch?

    Volgens mij op het eiland wel, maar ooggetuigen spreken van 20/40 doden ofzo zeiden ze op het nieuws.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoorde het ook -vrselijk!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nevada schreef:
    (...)
    Volgens mij op het eiland wel, maar ooggetuigen spreken van 20/40 doden ofzo zeiden ze op het nieuws.

    40? O_o

    Ik las net dat het door Jihadmensen is gedaan, maar dat zullen wel roddels zijn... Die zijn toch tegen vervuiling van de natuur ofzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    40? O_o

    Ik las net dat het door Jihadmensen is gedaan, maar dat zullen wel roddels zijn... Die zijn toch tegen vervuiling van de natuur ofzo?

    Jaa, schattingen he. Door ooggetuigen. Er zijn officieel maar 9, maar dat aantal groeit.
    En de Jihad is totaaaaal wat anders klikk


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja een ook nog een schietpartij Utoya(eiland) bij een jeugdbijeenkomst van de regerende Arbeiderspartij,daarbij zouden 9 doden gevallen zijn. De schutter is gelukkig gearresteerd,waarschijnlijk is hij ook de bommer.
    Hier het artikel.

    Echt erg dat mensen zo iets doen,dan ben je toch echt goed gestoord!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oppugno schreef:
    (...)
    40? O_o

    Ik las net dat het door Jihadmensen is gedaan, maar dat zullen wel roddels zijn... Die zijn toch tegen vervuiling van de natuur ofzo?


    Jihad is een moslimbeweging.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aanslag in een parlementsgebouw met een bom. Ik hoorde dat er wel doden waren en veel gewonden. Maar er was ook op een of ander eiland geschoten. Zo'n kerel was niet in het parlementsgebouw maar dus wsl op dat eiland. Heel apart


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oei. Wist ik nog niet. *gaat snel artikel lezen*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zag net gewoon dat mensen probeerde weg te zwemmen x_O

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 22:03 ]


    Only those who listen can hear

    Oppugno schreef:
    (...)
    40? O_o

    Ik las net dat het door Jihadmensen is gedaan, maar dat zullen wel roddels zijn... Die zijn toch tegen vervuiling van de natuur ofzo?

    Volgens de autoriteiten is het een binnenlandse aanslag. De dader is Noors, z'n gek die het niet eens is met de politiek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    euhm ik heb het gehoord maar ik weet er niks van, ik zal snel ff het artikel lezen! Gehehe

    Er zijn toch tot nu toe +-25 mensen omgekomen?


    I hope heaven needs you more than I do now.