• Eerst vriendelijk aan Sir Cadogan vragen of je naar binnen mag. Geen wachtwoord vereist!



    Treed dan binnen in het dappere Gryffindor!

    You belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart.
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart




    Molly's regel; Of je bent jong genoeg voor de DA en mag dus niet in de Order, of je bent oud genoeg voor The Order en zit niet meer op Hogwarts, oftewel niet meer bij de DA. (We kijken natuurlijk niet naar echte leeftijden, maar je moet er dus eentje kiezen)

    Order of the Phoenix;
    -BloodyGum
    -XDarkWingsX
    -0NEDIRECTI0N
    -xRidiculus
    -HeyApple

    Dumbledore's army;
    -ZivaDavid



    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    AngelXLife18 schreef:
    (...)

    Haha, XD Ik denk het ook. Trouwens je zei een paar reactie's terug van of je hogwarts wou verdedigen of dooddoeners vermoorden. Dooddoeners vermoorden klinkt aantrekkelijk. :X


    Daarom zit je ook bij The Order :Y)


    Happy Birthday my Potter!



    Dit filmpje heeft me bijna aan het huilen gemaakt


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Daarom zit je ook bij The Order :Y)


    Aaaahh, oke.Had ik toch een goede keuze gemaakt. :Y) XD


    One Who Travels A Higher Path.

    AngelXLife18 schreef: (...) Haha, XD Ik denk het ook. Trouwens je zei een paar reactie's terug van of je hogwarts wou verdedigen of dooddoeners vermoorden. Dooddoeners vermoorden klinkt aantrekkelijk. :X


    je laat het uit he?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ligt het aan mij of is dat paard op het schilderij van ijzer?(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dooddoener schreef:
    (...)

    je laat het uit he?


    Wat laat ik uit? XD Nee, sorry, het was maar een grapje. Als je lief bent, vermoord ik je niet. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    AngelXLife18 schreef: (...) Wat laat ik uit? XD Nee, sorry, het was maar een grapje. Als je lief bent, vermoord ik je niet. :Y)


    waarom dooddoeners vermoorden? je moet eens naar Slyderin room gaan kijken wat onze regeltjes zijn. ik geloof dan dat je ons niet hoeft te vermoorden.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    (...)

    waarom dooddoeners vermoorden? je moet eens naar Slyderin room gaan kijken wat onze regeltjes zijn. ik geloof dan dat je ons niet hoeft te vermoorden.


    Omdat The Order tegen Dooddoeners en Voldemort strijd mafkees! Wees blij dat we jullie vermoorden en niet gevangen houden en martelen. Ow en we vermoorden alleen als jullie dat bij ons of onze vrienden proberen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hallows schreef:
    Ligt het aan mij of is dat paard op het schilderij van ijzer?(cat)


    Het paard is ook beschermd door een soort harnas. :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Omdat The Order tegen Dooddoeners en Voldemort strijd mafkees! Wees blij dat we jullie vermoorden en niet gevangen houden en martelen. Ow en we vermoorden alleen als jullie dat bij ons of onze vrienden proberen.


    Dat tweede is eigenlijk nog niet zo slecht idee :x van het martelen en gevangen houden en als we Draco pakken heb ik nog wel ideetjes mer hem (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:28 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hallows schreef:
    (...)

    Dat tweede is eigenlijk nog niet zo slecht idee :x


    Ik ben een Gryffindor met een puur hart en vind dat dus geen goed idee (N)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef: (...) Omdat The Order tegen Dooddoeners en Voldemort strijd mafkees! Wees blij dat we jullie vermoorden en niet gevangen houden en martelen. Ow en we vermoorden alleen als jullie dat bij ons of onze vrienden proberen.


    wie vermoorden der besten en de leukste dooddoener namelijk Bellatrix? mevrouw wemel. (duivel) ik heb met haar nog een kiwi te schillen.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Omdat The Order tegen Dooddoeners en Voldemort strijd mafkees! Wees blij dat we jullie vermoorden en niet gevangen houden en martelen. Ow en we vermoorden alleen als jullie dat bij ons of onze vrienden proberen.


    Wat zij zegt!! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    BloodyGum schreef: (...) Omdat The Order tegen Dooddoeners en Voldemort strijd mafkees! Wees blij dat we jullie vermoorden en niet gevangen houden en martelen. Ow en we vermoorden alleen als jullie dat bij ons of onze vrienden proberen.


    nu doeik het in me broek


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik ben een Gryffindor met een puur hart en vind dat dus geen goed idee (N)


    Door Peter is James dood,daar door is zijn Lily,Snape en Sirius dood en Harry martelden Bellatrix ook in de orde van de feniks aangezien ik James echt geweldig vind is dat een goede reden (krul)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)