• Ik kan echt nu in huilen uitbarsten. Ik vind een jongen leuk. Gwn leuk niet verliefd. En een klasgenootje is daar achter gekomen en nu weet de hele klas het. Dus ook die jongen die mij altijd ettert énn mijn vrienden. Nu zingen ze de hele tijd:
    (naam van jongen) stop een dildo in Angéla's billen
    Laat hem dan lekker trillen
    Dan gaat ze heerlijk gillen
    En zulke klere liedjes. Nu zit zo'n jongen mij er mee te pesten ensow. Dit is echt kut, want het blijft niet bij even. Deze nachtmerrie duurt al eeuwen... (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ocharme : (
    ga met iemand praten ofz bij een vertrouwings persoon of een leerkracht die je mssn kunne helpen


    I'm a Lover not a Fighter but I Fight for what I love

    Ik zit op msn en 1 jongen heeft al sorry gezegt. Maar nu moet ik ook bijna alles vertellen over thuis wat er aan de hand is ensow... Das wel kut


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Bah, dat is balen. En ook wel kinda kinderachtig van hen ofzo >< Maargoed, succes ermee meid. <3


    Tanya is de beste.

    Leg het misschien aan hun uit waarom je het niet graag hebt, en ga dan met die jongen praten. Vertel hem zelf wat je van hem denkt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Gewoon negeren !, als je er op ingaat vinden ze het juist leuk & gaan ze door.
    anders ga je praten met je mentor of een andere vertrouwend persoon !

    Succes meid <3


    ' niks is wat het zijn moet '

    Zoals mijn papa altijd zegt "slaag ze 1 keer op hun gezicht en ze zwijgen voor altijd" ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Zoals mijn papa altijd zegt "slaag ze 1 keer op hun gezicht en ze zwijgen voor altijd" ^^

    Zoals mijn pa dat ook zei volg ik zijn advies.
    Schop hun enkels blauw gedaan, vriend klappen in gezicht bezorgd gedaan,maar ze houden toch niet op... Maarja. Ik heb het heel lief nu gevraagd en ze hielden op:D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3