• Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!
    Fantasy
    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nele het is echt een super mooi verhaal eh, maar dat wist ik al langer eh. Omdat ik het al heb gelezen voor je op quizlet zat, dusja
    Iedereen je moet het verhaal gewoon lezen het is gewoon prachtig en ik vind dat het moet uitgegeven worden
    en Nele schrijf alsjeblief snel verder(flower)

    Hallo iedereen ik wou eventjes iets zeggen, Nele is juist gaan slapen en ik wil haar een beetje verassen als ze morgen wakker wordt. Weet je Nele heeft een prachtig verhaal geschreven, ik weet niet van waar ze de inspiratie heeft gehaald maar ik weet een ding, het moet en zal ooit uitgegeven worden. Dus iedereen zouden jullie haar verhaal willen lezen en haar een paar kudo's en reaties geven. Dankjewel ze zou het echt leuk vinden.

    Het einde is in zicht.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please