• ja het is alweer 7 jaar geleden dus vond ik het maar weer eens tijd worden.
    alleen deze keer deed het ECHT pijn.
    nouja ik had verder van huis kunnen zijn. ik viel van een 1,83 hoog paard en ik kwam best hard terecht. op mijn hoofd enzo..
    gelukkig hebben ze toch geen ambulance gebeld aangezien ze dachten dat ik nek schade had enzo. maarja nu is alleen mijn pols gebroken kaak gekneust been gekneust en een barst op mijn kin. en mijn rug doet echt pijn.


    dit is de vierde keer en ik ben er naar 1 dag al HELEMAAL klaar mee. ik doe werkelijk geen oog dicht!

    4 jaar: vielt van wip. rechter pols gebroken.\
    8 jaar: viel OP MIJN VERJAARDAG met nieuwe skates. linker pols gebroken
    10 jaar: pink ui de kom door SOFTBAL
    17 jaar: rechter pols door val van een paard

    wie heeft ook eens wat gebroken, hoevaak en hoe komt het.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Awh, heel veel beterschap!

    10/11 jaar had ik mijn linkerpols gebroken doordat ik struikelde... serieus.. ik viel alleen op de grond. That's it. O__o
    april 2011 ben ik aangereden. --'
    En toen had ik mijn linkerpols op 2 plaatsen gebroken en hij moest worden recht gezet. Damn dat deed zeer! En in mijn rechterhand waren er 5 botjes gebroken en moest geopereerd worden. --'

    Klinkt pijnlijk Ö Veel beterschap! <3

    Ikzelf begon mijn leven meteen goed. Ik moet uit mijn mama gerukt worden met een of andere tang en dat deden ze niet al te lief dus toen had ik mijn sleutelbeen gebroken :3
    En op mijn... 10e of zo had ik mijn linkerpols gebroken, omdat ik was geflikkerd met mijn skates op de rand van de stoep en rond mijn 14e (of 13e?) heb ik mijn schouder gebroken gehad omdat ik mijn vriendin uitlachte toen ze was gevallen en ikzelf toen ook viel :3 Zij had niks natuurlijk, maar ik wel 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nog nooit wat gebroken, maar ik ben zo onhandig dat ik de meeste moeilijke klimdingen enzo vermijd. En toch val ik minstens iedere dag nog 1 keer x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Toen ik 6 jaar was ofzo zat ik in de botsauto's en toen botste er een jongen heel hard tegen onze aan en toen schoot mijn arm eruit en toen reed iemand daar tegen aan, zat mijn arm daartussen. Toen was ie op 2 plekken gebroken
    En een paar jaar geleden mijn enkel
    Ik liep met een klein kindje achter op mijn rug een heuvel aan en toen struikelde ik over een hond.
    En ik heb al heel veel tenen en vingers gebroken en gekneusd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik nog nooit. Tenminste, waarvan ik het door heb gehad dan. Mijn pink is eens gebroken tijdens het sporten, maar ik ging ervan uit dat het gekneusd was, dus ik vond het wel prima. Maar dat ding groeit nu helemaal scheef, haha. Dus die was toen gebroken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.