• Zoek zoek zoek waar is mn onderbroek?



    Dat paste bij de titel en ik had het liedje in m'n hoofd, don't blame me!

    Maar oke, óók ik zoek story's, net als velen, op het moment.
    Ik ben heel kieskeurig met story's, en heb nog geen abo, nergens op, nee nee. Dus ben jij de eerste gelukkige? : D

    Ik houd van:
    Drarry
    Onbekende personen
    Anime fanfic.
    Genre: Fantasie, thriller, avontuur.


    Ik houd niet van:
    Fanfics, alleen Drarry!
    Dus dat betekend geen Justin bieber, geen Tokio Hotel, noem het maar op.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb onbekende story
    Die is al af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/stories/57923/fadi/

    Net een nieuw verhaal en ben benieuwd wat mensen er van vinden. :)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”



    Twee broers lijden een gelukkig leven. Beiden zijn ze gehecht aan elkaar en beleven ze de dolste pret. Tot op een dag dat de oudste broer half dood uit het water word gered, door Nate - zijn jongere broer -. Hij wist niet wat er gebeurd was of hoe hij in het water terecht gekomen was. Hij begint ziek in zijn hoofd te worden, maar daar bleef het niet bij. Plots daagd er een aantrekkelijk, mysterieus meisje op. Langzaam vallen ze beiden voor haar charmes, maar ze verbergd meer dan wat de jongens ooit zouden kunnen bedenken. De kracht van de duisternis, treft hun beiden , met ernstige gevolgen..


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Die van mij natuurlijk. (gayhand)
    Haha, hoe zat het met je strenge computertijden? (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    en bedankt hea, nu heb ik dat liedje in men hoofd(cat)


    Only those who listen can hear

    Captain schreef:
    Die van mij natuurlijk. (gayhand)
    Haha, hoe zat het met je strenge computertijden? (krul)

    Hoe het met mijn strenge computertijden zit? die zijn nog even streng als altijd. xD

    @Lorelle, lijkt me een spannend verhaal, ik zal een kijkje nemen. ~


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”





    Engeland, 1535. Wanneer Lady Madison Williams midden in het bos wakker wordt naast de mysterieuze Jyle Green, eist ze uitleg over het feit hoe hij haar die avond voorheen met hem heeft meegekregen. Als Jyle – die weigert gedetailleerd te spreken over zijn bovennatuurlijkheid – zijn zegje heeft gedaan en aan Madison heeft verteld dat hij vervolgd wordt wegens hekserij, vraagt Jyle haar om met hem mee te vluchten en of ze in staat is om gemaskerd de zoon van de man die hem om het leven wil brengen te verleiden.
    Aangezien Madison weinig keus heeft, belooft ze hem dat te doen.
    Na heftige emoties, bloedstollende gevechten en een aantal hartverscheurende gebeurtenissen achter de rug te hebben gehad, dreigt alles uit de hand te lopen op het moment dat Madison het spoor bijster raakt op het pad waar haar onderdrukte, maar intieme gevoelens voor beide mannen zich kruisen...


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.