• Ik mag naar huis en er komt tijdelijk begeleiding bij ons in huis. Geen flauw ideee of dat 24/7 is of een paar dagen per week. Ik word per direct op de wachtlijst gezet van een soortgelijk huis waar ik nu zit, maar dan dichtbij mijn woonplaats. Dan kan ik in ieder geval met vrienden afspreken, hihi.
    Ik krijg eindelijk vertrouwen dat het weer goed komt <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Aaaaah nice. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Escritura schreef:
    (...)

    Nou eerlijk gezegt vind ik gewoon dat je zulke dingen niet op het internet zet. Voor mij zijn dit aandacht-vraag-topics.

    En als ik niet eerlijk moet zijn..
    ah, ben blij voor je, heel veel plezier thuis.

    Pardon? Ze wil gewoon haar verhaal kwijt, internet is de beste uitweg want je kent bijna niemand. Weet je, als dit soort topics je niet bevallen, en dit soort topics zijn er véel, ga dan gewoon weg. Heb ik geen last meer van je. Desnoods negeer je ze gewoon en denk je: 'Tss-, aandachtsgeile.' Mij best, maar ga niet zo lopen zeiken.


    Let it come and let it be

    Ik wens je heel veel succes & ik weet zeker dat het allemaal wel weer goed komt. (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Iedereen die hier aan het haten is en dan vooral Grapefruit, donder ff op. Ik zal jullie namen onthouden en jullie afzeiken als jullie een topic maken om te vertellen waarmee je zit.

    @ON: Ik ben zo blij voor je dat alles alsnog goed is gekomen. Alles komt goed, blijf erin geloven (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EMIN3M schreef:
    Guys, srsly. Ik heb liever veel topics over iemand die blij is dat ze naar huis mag, dan dat er 10 topics zijn over die fucking HP film die iedereen geweldig vind of over Justin Bieber die in het ziekenhuis ligt of Amy Winehouse die zichzelf het graf in heeft gespoten. Dus doe gvd even normaal want je weet zelf niet hoe ze zich voelt.
    OT: Ik ben blij voor je dat je naar huis mag (:

    Zo, die zit _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hallo Laura,
    Ik wilde je even zeggen, dat wat ik zei in je topic over dat je weer naar huis mocht, niet aan jou gericht was. Ik vond het alleen een beetje vervelend dat er zoveel topics zijn erover... Niks persoonlijk tegen jou, maar mijn leven is ook écht niet leuk en dan is het niet leuk als er over ieder dingetje een topic wordt geopend. Ik snap heel goed dat je je rot voelt, maar kun je dat niet beter in één topic plaatsen?
    Het is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen, noch om je dag te verzieken. Ik ben best blij voor je dat je weer naar huis mag! Goed zo!
    Alleen, mij is nooit echt verteld dat ik bij mensen mocht komen met mijn problemen. Ik heb op het moment namelijk geen vrienden meer, omdat ik gehackt ben geweest en geslagen door mijn beste vriend. Ik durf het ook niet meer, maar ik ben juist bang dat ze me weer vinden via internet.

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat je mijn excuses aanvaardt. M.V.G,

    Grapefruit/Rebecca.

    Dit heb ik aan haar gestuurd, ik hoop hiermee mijn bijtende reacties enigszins goed te maken. Ik moet ermee kappen, sarcasme. Mijn dag is gewoon kut en daar is Beleza (Laura) nu de dupe van. Sorry mensen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yawp schreef:
    Wat fijn voor je & veel succes thuis nu (:


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    grapefruit schreef:
    Hallo Laura,
    Ik wilde je even zeggen, dat wat ik zei in je topic over dat je weer naar huis mocht, niet aan jou gericht was. Ik vond het alleen een beetje vervelend dat er zoveel topics zijn erover... Niks persoonlijk tegen jou, maar mijn leven is ook écht niet leuk en dan is het niet leuk als er over ieder dingetje een topic wordt geopend. Ik snap heel goed dat je je rot voelt, maar kun je dat niet beter in één topic plaatsen?
    Het is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen, noch om je dag te verzieken. Ik ben best blij voor je dat je weer naar huis mag! Goed zo!
    Alleen, mij is nooit echt verteld dat ik bij mensen mocht komen met mijn problemen. Ik heb op het moment namelijk geen vrienden meer, omdat ik gehackt ben geweest en geslagen door mijn beste vriend. Ik durf het ook niet meer, maar ik ben juist bang dat ze me weer vinden via internet.

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat je mijn excuses aanvaardt. M.V.G,

    Grapefruit/Rebecca.

    Dit heb ik aan haar gestuurd, ik hoop hiermee mijn bijtende reacties enigszins goed te maken. Ik moet ermee kappen, sarcasme. Mijn dag is gewoon kut en daar is Beleza (Laura) nu de dupe van. Sorry mensen.

    Ik vind het goed van je dat je je excuses aanbiedt, en ik begrijp je standpunt wel. Als ik me slecht voel kan ik ook kattig reageren, het is niet persoonlijk, maar het komt er gewoon uit en voor ik het weet heb ik iemand boos/verdrietig gemaakt...
    Iedereen kan die fout maken, en daarom moeten we elkaar niet beschuldigen of aanvallen, omdat ik er zeker van ben dat er meerdere mensen zijn die jou begrijpen op dit ogenblik.

    OT: Ik hoop dat alles beter wordt, veel sterkte! (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ben superblij voor je! Naja, komt alles toch nog goed!!!!!

    Amorous schreef:
    Ik ben echt blij voor je!:)


    People change like the seasons - J. Cole

    Bitches, please.

    Ik zei het toch :3 Alles komt goed!
    Ik ben zo blij voor je!


    I live for the applause, you will die for it.