• Ik heb net voor het eerst zitten klooien met make-up. Aangezien ik een bril draag, vond ik dat eerst een slecht idee.
    Ik ben begonnen met eyeliner, maar dat is een boeltje geworden. Zonder bril viel het nog redelijk mee, maar met bril (dat vergroot mijn ogen) leek het of iemand had me een knal verkocht. (':
    Aangezien mijn moeder op vakantie is en de meeste make-up heeft meegenomen, vond ik geen remover, dus ik heb met water zitten knoeien, maar het ging er toch af.
    Dan heb ik mascara op gedaan. Dat ging al véél beter, vooral de bovenste wimpers, de onderste moet ik nog wat oefenen. Hoewel het potje (of hoe noem je dat?) bijna leeg leek te zijn, zag ik toch duidelijk verschil toen ik één oog gedaan had en het ander nog niet.
    Nu is er iemand op bezoek geweest en die zei niks over mijn make-up, wat ik best teleurstellend vond. Want niemand heeft me ooit met make-up gezien.
    Dan kwam mijn broer thuis en die zei ook al niks!
    Heb ik te weinig op gedaan ofzo? Of waarom zeiden ze niks?
    -moest ik even kwijt-


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat had ik ook toen ik voor het eerst mascara op had. Ik weet het ook niet, maar ik ga zeker niet meer op doen, omdat niemand er iets van zegt.
    Blijf gewoon bij wat jij mooi vind. En vraag anders gewoon aan je broer zijn mening. Misschien lette hij er wel helemaal niet op?

    Ik denk dat mensen het vrij van zelf spreken vinden dat je make-up op hebt, ookal heb je het eigenlijk nooit op? Don't know. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien omdat jijzelf dicht bij de spiegel hebt gezeten en het zo zag. Want mijn moeder had het ook niet door toen ik de eerste dagen mascara opdeed.

    Ik zou een 1. te donkere foundation kopen
    2. een sleek palette kopen en alle kleurtjes tegelijk gebruiken
    3. Blush gebruiken dat niet bij je huid past.


    Als jij blij bent met het resultaat is dat toch het belangrijkste? Natuurlijk is het niet leuk als mensen het niet merken, maar als jij het merkt en je goed voelt met een beetje make-up op, moet je daar blij om zijn


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bij mij zei er ook niemand iets over,maar ze hadden het wel door. Maar ja wat moet je ook eigenlijk zeggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vaak maakt het hen gewoon niet uit en zeggen ze daarom niets. ;3


    comfort in c h a o s

    Een mascara alleen valt ook niet erg op c: Als je wat 'zwaardere' make-up draagt zullen ze wél reageren c: Probeer misschien eens een kohlpotlood. In de hema kosten ze niet veel en ze zijn makkelijk aan te brengen c: Gewoon een lijntje boven je bovenste rij wimpers maakt al een groot verschil.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik probeer het al niet meer. (puh) (Ik heb ook een bril.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MrsLovett schreef:
    Bij mij zei er ook niemand iets over,maar ze hadden het wel door. Maar ja wat moet je ook eigenlijk zeggen?


    Zoiets als 'Oh, je hebt make-up op.' zou ik al fijn gevonden hebben.
    Maar nu ze niks gezegd hebben lijkt het alsof ze het niet mooi vonden en daarom niets zeiden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Zoiets als 'Oh, je hebt make-up op.' zou ik al fijn gevonden hebben.
    Maar nu ze niks gezegd hebben lijkt het alsof ze het niet mooi vonden en daarom niets zeiden.

    Niet zo onzeker, meid. Omdat je er zelf zooo op zit te kijken en zo graag een reactie wilt, valt het tegen als je die niet krijgt. Maar als jij je er mooier en zelfverzekerder door voelt, moet je het vooral blijven dragen! Maar, zoals hier boven al werd gezegd, alleen een beetje mascara valt minder op dan bvb een liner of oogschaduw. Ik zou zeggen, ga eens langs bij de hema en haal eens wat verschillende spulletjes. Dan kun je er lekker op los experimenteren.

    Maar doe vooral niet teveel make-up op puur om een reactie uit te lokken. Want dan krijg je wel reactie, maar waarschijnlijk een niet al te positieve ;D Have fun!


    ars moriendi

    MrsLovett schreef:
    Bij mij zei er ook niemand iets over,maar ze hadden het wel door. Maar ja wat moet je ook eigenlijk zeggen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prongs schreef:
    Een mascara alleen valt ook niet erg op c: Als je wat 'zwaardere' make-up draagt zullen ze wél reageren c: Probeer misschien eens een kohlpotlood. In de hema kosten ze niet veel en ze zijn makkelijk aan te brengen c: Gewoon een lijntje boven je bovenste rij wimpers maakt al een groot verschil.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap hoe je je voelt. Ik heb mijn haar gekleurd, en dat valt ook niemand op. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    aleen mascara valt niet altijd op ik moet altijd 2 dikke lagen opdoen voor dat iemand het ziet :'D


    Shoganai i ne~

    Thunderwitch schreef:
    Ik snap hoe je je voelt. Ik heb mijn haar gekleurd, en dat valt ook niemand op. ):


    Same, maar dat is wss omdat ik elke maand mn haar kleur xd.

    OT; zoals gezegd word, misschien een beetje meer opdoen? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.