• Ik was Zaterdag heel de dag in belgie en gisteren heb ik al het nieuws gemist ><' En nu hoor ik iets over Oslo.
    Wat is er allemaal gebeurt daar? (behalve dan die Aanslag)


    =

    zo een vent ging een kamp voor kinderen helemaal in het rond schieten. er waren daar kinderen tussen de 14 en 18 dacht ik, en er zijn meer dan 85 doden.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ER was een aanslag in de hoofdstad
    Toen ging de dader naar Utoya waar een kamp was en daar heeft hij ruim 80 mensen doodgeschoten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op een eiland (een jeugddorp ofzoiets) bij noorwegen zijn in de 90 "kinderen" neergeschoten door dezelfde man die de aanslag heeft gepleegt


    (Be)lieve in (you)rself

    Ja, er waren kinderen van de leeftijd 15 - 25 jaar aan het kamperen en die heeft hij neergeschoten. 93 doden en nog een aantal zwaar gewond en er zijn nog 5 vermist. Hij heeft dus meer dan 100 doden op z'n geweten.


    To infinity and beyond •

    Wát? o-o
    Die vent is ziek =.='
    Waarom gaat iemand nou weer kinderen neer schieten? KINDEREN?!


    =

    Er was dus zo'n vent die deed alsof ie een tuinderbedrijfje runde en zo aan heel veel mest kwam en daarmee eeen bom in elkaar knutselde, toen waren er vijf doden.
    Daarna ging hij naar een eiland
    (een jongerenkamp met jongeren die leerden over de politiek daar enz)
    Dus diezelfde gast die ook die bom had gegooid verkleedde zich als politieagent, riep alle jongeren bij elkaar, omdat hij hun zogenaamd ging vragen of ze meer wisten over wie de bom had gegooid (die idioot had het gewoon zelf gedaan)
    Dus iedereen stond in een kringetje om hem heen, en toen begon ie te schieten met een geweer.
    Hij heeft anderhalfuur om zich heen kunnen schieten,
    want het was een eiland... En de politie kon geen geschikte boten vinden.
    zo'n 84 jongeren zijn dood.. Die man is gepakt en hij heeft bekend.
    Hij was het niet eens met de politiek, want hij vond dat ze teveel islamitische mensen binnen lieten enz.