• Toen ik net in de keuken was om een glas drinken in te schenken, zag ik ineens een pissebed op het aanrecht liggen en op het moment dat ik zag dat hij nog leefde, schrok ik me kapot. (krul)
    Nog meer mensen hier die vreemde beestjes hebben gevonden op rare plekken in huis of die ook schrikken om de meest stomme redenen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Er zat vanochtend een vlieg op de muur. En ik zat er naar te kijken. Op een gegeven moment viel die zo *pok* op de grond. :')
    Ik heb me dood gelachen. Wat een stomme vlieg. x)

    Ik ben bang voor de tuinstoel als je de leuning omhog doet om te liggen koemn er oorwurmen uit. de vorige keer begon ik te gillenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik lag gister in mijn bed. toen keek ik beetje omhoog en dan beetje naar achter, zat er een mug op de muur en ik schrok hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IIIIEEE! Ik heb weleens oorwurmen in mijn boeket bloemen gvonden :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ieuw, hit it!
    Er lag eens een levende langpoot op mijn kussen... Nou ja, toen heb ik de hele straat bij elkaar geschreeuwd, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een oorworm of iets dergelijks in de wc. Hij zat in een hoekje dicht bij de lamp, toen ik de lamp aanklikte zag in dat hoekje iets bewegen. Ik schrok me kapot.

    EDIT:
    Vorige week lag ik in mijn bed. Ik heb een muggennet die ik gebruik voor bescherming tegen spinnen. haha, ik vind die beesten echt eng. Werd ik wakker, lag ik onder mijn muggennet vandaan keek ik naar de muur toe waar mijn bed tegen aanstaat. Zie ik opeens een zwarte vlek, ren ik naar mijn lamp toe doe ik hem aan kruipt er een spin met grote poten. Gosh, toen was ik bang.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:58 ]


    <3

    vorige week :$:

    ik lag in mijn bed en ineens zie ik recht boven mijn hoofd een spin op het plafond. ik dacht : als die naar beneden valt kruip ik onmiddellijk onder mijn deken. ik oefen dat eens en als ik terug boven mij deken kom, zie ik, jawel, de spin naar beneden vallen. ik kruip onder mijn deken, na een aantal seconden kruip ik uit mijn bed en zoek de spin, maar ik vind ze niet. ik kijk naar boven , en zie daar de spin. Ze was dus gewoon een 20-tal cm naar beneden gevallen. Met als gevolg , een nachtmerrie over, je raad het nooit, spinnen !!!


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Wel eens torren ofzo. Maar meestal vreet mijn kat die op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er liep eens een enorm dikke zwarte spin met van die enorme harige poten op mijn bureau en hij racete in sneltreinvaart naar mijn muis toe dus ik ging gillen en toen verstopte hij zich onder mijn toetsenbord, dus ik ging papa halen, maar de spin was ervandoor, vonden we hem later op de muur áchter ons. Dat beest ging ons gewoon besluipen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn hamster in het barbiehuis van mijn zusje, slapend in het bad :Y)

    Was ie ontsnapt door de deur van zijn kooi open te breken, anderhalve meter uit zijn kooi op een kast naar de vloer gesprongen (op een deken geland) en naar haar kamer gelopen en daar in het poppenhuis gaan wonen xD

    Toen ie later nog een keer ontsnapte terwijl ik in de kamer zat hen ik maar een slot gekocht voor op de kooi xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Volgens mij niet, ik weet wel dat ik ooit en spin gegeten heb toen ik 2 was. Ik dacht dat het en dropje was :D

    - En ik bedacht me net dat ik vorige keer mijn kamer aan het opruimen was, haalde mijn t-shirt van de grond, kruipt er en hele dikke vette grote harige spin onder vandaan, toen ging mn moeder hem dood maken.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:21 ]


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    oja ik was ook een keer in egypte, ik moest naar de wc - heel boeiend haha - wil ik wc-papier pakken, zie ik zo onder me naast de wc een hele grote zwarte vlek, was het een mega kakkerlak. ik ben serieus de kamer uitgerent en we hebben mensen gehaald om hem weg te halen want mijn moeder, zus en ik waren allemaal bang haha, en toen was dat beest opeens weg. hij is blijkbaar uit een putje gekomen, en daar ook weer terug ingegaan,


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ook pissebedden, heel veel dooie op de trap telkens weer, zo maf D:

    oh gadver :/
    En hm, behalve dat we hier een wespenplaag hebben niet echt. Al was het wel toen mijn ouders hier vroeger woonden, allemaal kakkerlakken zaten, en dan tilden ze hun schoen op en dan kwamen die beesten er uit ;~:


    As travars

    Bij mijn oppasmensen; mieren op een appel. VEEL MIEREN.