• Leute!:
    Nou, met X-mas krijg ik dus mijn nieuwe telefoon; (LG Shine) eindelijk. Nou wil ik dat ding ook als mijn Mp3 gaan gebruiken ofzo, maar hoe krijg je de liedjes naar je telefoon? Moet je dan (denk ik) zo'n kabeltje met USB aansliting gaan kopen? Waar krijg je die, en zijn ze goedkoop? [/hoop van wel]
    xoxo

    ik weet niet. ik heb dat gewoon bij mijn gsm gekregen. anders moet je het gewoon eens bij de winkel gaan vragen.


    iloveyou !

    >< volgens mij zit dat er niet bij.

    >< volgens mij zit dat er niet bij.

    hmm bij die van mij wel. voor mijn muziek op mijn gsm en ook voor mijn foto's op de computer te zetten.


    iloveyou !

    Dat zit er altijd bij.

    (...)
    hmm bij die van mij wel. voor mijn muziek op mijn gsm en ook voor mijn foto's op de computer te zetten.

    Oke, nou toch bedankt. En als het er hóort bij te zitten, ga ik ze aanklagen, gheghe

    Dn heb je een Geheugenkaartje nodig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb geen shine en wil er ook niet een maar bij mijn SE W810 zat het erbij en bij de SE W350 van mijn vriendin ook.

    Dus ik ga er vanuit dat er een kabel bij zit ;)


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik heb geen shine en wil er ook niet een maar bij mijn SE W810 zat het erbij en bij de SE W350 van mijn vriendin ook.

    Dus ik ga er vanuit dat er een kabel bij zit ;)

    Oke, ik ga nú ff hem [alweer] openmaken, want ik Moet dat gewoon weten x3

    Zit vast eentje bij.

    Bij de meeste nieuwere telefoons met MP3 en geheugenkaartje zit er een bij.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Zit vast eentje bij.

    Bij de meeste nieuwere telefoons met MP3 en geheugenkaartje zit er een bij.

    >< Het zit er gewoon niet bij GVD Ik vraag gewoon dat kabeltje aan mijn stiefmoeder ofzo :+