• Hier mag je je stories dumpen. Het maakt niet uit hoeveel hoofdstukken het verhaal al heeft.

    Stories die je hier zeker mag dumpen
    onbekende personen.
    16+ verhalen
    pro ana - pro mia

    De rest mag je hier ook dumpen.(Wel met uitleg over het verhaal er bij)

    Thank you <3


    I feel guilty after every bite I take.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 5 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Spice(16+, engelen/demonen, onbekende personen)



    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld.

    June’s leven krijgt een totaal andere wending als ze word aangenomen op de grootste dans acedemie van New York, ‘St. Haywood’. Ze verhuist van een klein dorpje naar een huurappartement in het centrum van de stad, waar ze intrekt bij een vriend van haar oudere broer. Maar waarom lijkt het tegen de tijd dat ze gewend raakt op de acedemie, bergafwaards te gaan?


    Behind the laughter it actually means something.

    Collapse [ ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.




    Het is een fanfictie, maar de rol van ATL is relatief klein.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:58 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Young, Lost and Loved.



    Soundtrack

    Hoofdpersoon Mae, een vriendelijk stadsmeisje van 16, wordt door haar moeder op een christelijke meisjeskostschool gezet, Ringwald Instituut Voor Meisjes genaamd, wanneer deze met haar huidige vriend op wereldreis gaat. Het is eigenlijk alles wat je van een kostschool zou verwachten. Kriebelige uniformpjes, stoffig oud gebouw, avondklok en strenge leraren. Maar wat Mae nog niet wist, was dat haar grote verleidingen te wachten staan die ze bijna niet kan weerstaan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lauren had een van mijn volle schetsboeken te pakken gekregen en bladerde er geïntrigeerd doorheen. “Wauw, dit is echt heel goed!” Ik bloosde. “Dankje,” zei ik verlegen. “Zou je mij eens willen tekenen?” Vroeg ze, met een vriendelijke, open blik. Even keek ik in twee prachtige, koelblauwe ogen. “Ja. Ja. Niks liever,” spookte er door mijn hoofd. Toch zei ik zo nonchalant mogelijk “Tuurlijk, waarom niet?”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    hoi.


    Paperbag Princess • Fantasy • Romantiek • Onbekende personen • 16+ • klik op het plaatje voor het verhaal <3


    De zestienjarige Florence had alles... Misschien had ze wel niet het aanzien, de populariteit... maar ze was gelukkig in haar leven met een beste vriendin en een vriendje. Haar leven was de zomer, tot de zon plotseling verdween en hij het uitmaakte... Volledig in de knoop valt ze in de armen van iemand die ze beter nooit had kunnen tegenkomen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Deze is nog maar net bezig. Er zijn nu 7 hoofdstukken van telkens 400-500 woorden.


    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (60-tal) van ongeveer 500 woorden :)

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Thanks


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    over the sea



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?


    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'


    “Things never happen the same way twice.”

    Misschien is mijn verhaal The Devil's Handbag iets voor jou? Het is een mix van drama en romantiek, waarvan het laatste voornamelijk pas in de latere, nog niet geschreven hoofdstukken voorkomt.


    Searching heavens for another earth



    Five teenagers, five stories, five mistakes.
    'After High School we stay friends right?' 'Yes'
    That's what they thought.

    ~ This is a fanfiction about The Glee Project.
    ~ The Trailer isn't mine, but I want to make a fanfiction about this. The credits goes to the makers of the Glee Project
    ~ Blake Jenner as Blake Jenner, Michael Weisman as Michael Weisman, Aylin Bayramoglu as Aylin Bayramoglu, Lily Mae Harrington as Lily Mae Harrington & Ali Stroker as Ali Weisman.
    ~ Written and Spoken in Dutch.
    ~ Trailer.


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    My Dearly Departed

    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!