• Hier mag je je stories dumpen. Het maakt niet uit hoeveel hoofdstukken het verhaal al heeft.

    Stories die je hier zeker mag dumpen
    onbekende personen.
    16+ verhalen
    pro ana - pro mia

    De rest mag je hier ook dumpen.(Wel met uitleg over het verhaal er bij)

    Thank you <3


    I feel guilty after every bite I take.

    http://www.quizlet.nl/stories/93143/hes-always-better-than-me--love-story/

    Chris heeft altijd in de schaduw van zijn beste vriend gestaan. Dat bereikt zijn hoogtepunt als die gaat trouwen met het meisje waar Chris al jaren verliefd op is. Kan Chris haar loslaten, om hun vriendschap niet op het spel te zetten? Of is het nu eindelijk het moment om zijn kans te grijpen?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:36 ]


    If we burn, you burn with us. <3



    Mary - Ook wel Marilyn door vrienden genoemd, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.
    Zij probeert haar leven weer op de rails te krijgen, maar haar verleden lijkt haar in de weg te zitten...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    I should've kissed you ft One Direction



    Somethimes Love Just Heal Me,
    but somethimes it's hard to find good love ...


    I loved you once, i love you still. I love you forever, i allways will <3 <3 <3

    http://www.quizlet.nl/stories/93593/uninhabited--harry-styles/
    Ik begin bij 15 abo's x

    Klik hieronder voor de story:
    - Onbekende personen
    'Hallo?' langzaam komt een blonde jongen achter de bomen vandaan. 'Hoi, kan je me zeggen waar ik ben?' 'Ben je nieuw?' Zegt hij, maar blijft op een afstand. 'Ik denk het, ja' Antwoord ik. 'Hoe heet je?' twijfelend antwoord ik dat ik Rosalyn heet. 'Wat is je kracht?' 'Kracht?' 'Ja, kracht' 'Weet ik veel!' ik barst in tranen uit. Raar genoeg zie ik dat hij schrikt. Hij rent weg, terug de bossen in. Moederzielalleen laat ik me op de grond zakken. Waar ben ik? Wie was dat? Waarom rende hij terug het bos in? Wat moet ik doen?


    And that’s the way it is.

    Ik heb een Onbekende Personen, juist begonnen en ik schrijf elke dag. Ik hoop dat je een kijkje wil nemen. (A)
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Als de trein vertrekt



    Lia's droom komt uit. Ze vertrekt naar Italië, opzoek naar zichzelf. Of dat denkt ze toch. Eenmaal daar aangekomen, merkt ze dat er andere dingen zijn die belangrijker zijn dan jezelf.
    Liefde bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:31 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    link:
    http://www.quizlet.nl/stories/93786/one-shots-op-aanvraag/

    je moet een lijst invullen die bij het verhaal zelf staat, bij uitleg moet je een reactie geven met die lijst, en dan schrijf ik een verhaal voor je <3.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.


    The greatest friend of Truth is Time, her greatest
    enemy is Prejudice and her constant companion is Humility.


    @NiallOffical: I suppose we just weren’t meant to be.







    Klik hier voor: We're just not meant to be • ft. Niall Horan


    LEGGO!

    men allerliefste vijand en ik ( BK en TL lovestory)



    Keira is 17 en woont samen met haar moeder en zus in een landhuis aan het strand van Malibu. Sara is altijd de populairste geweest en altijd de slankste terwijl haar zus Keira een doodgewoon meisje was en niet zo slank was. ze veranderen van school en meteen wordt Keira het middelpunt van alle pesterijen over haar lichaam. ze kan er niet meer mee om en kropt alle frustraties op waarop ze besluit om van een maatje xxL naar een maatje O te gaan...

    http://www.quizlet.nl/stories/93814/mijn-allerliefste-vijand-en-ik---bk-en-tl-lovestory/

    genere : drama, romantiek
    age : 16 +


    what doesn't kill you makes you stronger