• Ik lees:
    Harry potter
    Justin Bieber-Orgineel-
    onbekende personen
    Cody Simpson
    16+
    Voetbal
    POTC
    Vampire Daires
    One Direction


    Ik lees geen:
    Twilight
    Tokio Hotel
    Japanse dingen


    Thank You <3


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mijn story! Gossip Girl, over New York, privileges, mode, vrienden en dan ook nog de anonieme blogger Gossip Girl, die achter alle geheimen komt en die het leven van de jongeren moeilijk maakt.
    In het Engels of in het Nederlands

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 0:00 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb twee onbekende personen story's, eentje is fantasy en de andere is drama,romantiek. Ik kan momenteel geen linkjes plaatsen, maar je kan altijd op mijn profiel kijken (:


    We can't spend our lives waiting to live.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 5 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Young, Lost and Loved.



    Soundtrack

    Hoofdpersoon Mae, een vriendelijk stadsmeisje van 16, wordt door haar moeder op een christelijke meisjeskostschool gezet, Ringwald Instituut Voor Meisjes genaamd, wanneer deze met haar huidige vriend op wereldreis gaat. Het is eigenlijk alles wat je van een kostschool zou verwachten. Kriebelige uniformpjes, stoffig oud gebouw, avondklok en strenge leraren. Maar wat Mae nog niet wist, was dat haar grote verleidingen te wachten staan die ze bijna niet kan weerstaan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lauren had een van mijn volle schetsboeken te pakken gekregen en bladerde er geïntrigeerd doorheen. “Wauw, dit is echt heel goed!” Ik bloosde. “Dankje,” zei ik verlegen. “Zou je mij eens willen tekenen?” Vroeg ze, met een vriendelijke, open blik. Even keek ik in twee prachtige, koelblauwe ogen. “Ja. Ja. Niks liever,” spookte er door mijn hoofd. Toch zei ik zo nonchalant mogelijk “Tuurlijk, waarom niet?”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    hoi.



    SPICE (Proloog)
    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld.

    June’s leven krijgt een totaal andere wending als ze word aangenomen op de grootste dans acedemie van New York, ‘St. Haywood’. Ze verhuist van een klein dorpje naar een huurappartement in het centrum van de stad, waar ze intrekt bij een vriend van haar oudere broer. Maar waarom lijkt het tegen de tijd dat ze gewend raakt op de acedemie, bergafwaards te gaan?


    Behind the laughter it actually means something.

    Lovelyxxx schreef:
    Mijn story! Gossip Girl, over New York, privileges, mode, vrienden en dan ook nog de anonieme blogger Gossip Girl, die achter alle geheimen komt en die het leven van de jongeren moeilijk maakt.
    In het Engels of in het Nederlands
    eeuh jouw story, cecily von ziegesars story waar jij een fanfiction op hebt geschreven bedoel je!!!


    no one dies a virgin, life fuck us all! /take responsibility for your self, cause no one is going to take it for you!

    Over the Sea



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?


    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik hoop dat 'ie 't zo doet =D:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 12:12 ]


    “Love is a contradiction.”


    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?

    The Death end.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Result of breaking all the rules - HP
    HP fanfiction, volgende generatie, 20 hoofdstukken, ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Dit is écht een leuke story, hij is alleen nog niet zo bekend (:
    hij gaat over Harry Potter o.a.

    http://www.quizlet.nl/stories/57959/harry-potter-toverkunst-bezems-en-fabeldieren-verhaal-rewritten/?message=248


    Dance like nobody's watching'

    Engeland, 1535. Wanneer Lady Madison Williams midden in het bos wakker wordt naast de mysterieuze Jyle Green, eist ze uitleg over het feit hoe hij haar die avond voorheen met zich heeft meegekregen. Als Jyle – die weigert om gedetailleerd te spreken over zijn bovennatuurlijkheid – zijn zegje heeft gedaan en aan Madison heeft verteld dat hij vervolgd wordt wegens hekserij, vraagt Jyle haar om met hem mee te vluchten en of ze in staat is om gemaskerd de zoon van de man die hem om het leven wil brengen te verleiden.
    Aangezien Madison weinig keus heeft, belooft ze hem dat te doen.
    Na heftige emoties, bloedstollende gevechten en een aantal hartverscheurende gebeurtenissen achter de rug te hebben gehad, dreigt alles uit de hand te lopen op het moment dat Madison het spoor bijster raakt op het pad waar haar onderdrukte, maar intieme gevoelens voor beide mannen zich kruisen...


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik
    Draco Lucius Malfoy -> similarity of us
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dreamerdude schreef:
    (...) eeuh jouw story, cecily von ziegesars story waar jij een fanfiction op hebt geschreven bedoel je!!!
    Zoals ik bij de story zelf heb geschreven is het gebaseerd op ziegesars originele verhaallijn. Even verder kijken dan je neus lang is.


    I was an angel living in the garden of evil


    Paperbag Princess • Fantasy • Romantiek • Onbekende personen • 16+ • klik op het plaatje voor het verhaal <3

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 14:36 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.