• Hallo iedereen!
    Morgen is het dan eindelijk zover! Sinterklaasavond/Pakjesavond. Het moment waar velen van ons op gewacht hebben. Het moment dat je een ander in de zeik kan zetten (op een leuke manier) met je gedicht en/of surprises en je diegene kan geven wat er op zijn/haar verlanglijstje staat. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, wat staat er op jullie verlanglijstje? :3

    Mijn verlanglijstje is als volgt:

    Een van de boeken onder de spoilerknop





    Een chocoladeletter
    Een zak(je) pepernoten

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:26 ]


    26 - 02 - '16

    Op mijn verlanglijstje staat enkel geld :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vier geen sinterklaas, dus ik heb ook geen verlanglijstje daarvoor. Maar voor kerst staat er een basgitaar versterker op mijn lijstje c:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:26 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    'How to take over teh world' :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    'How to take over teh wurld' :')


    I know right? Alle boeken, behalve die lolcat bible zijn van Professor Happy Cat. Die maakt al die leuke dingen ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vier geen sinterklaas, maar ik vraag bonnen van de Intersport of hardloopspullen voor kerst. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet hoe je het doet, maar je maakt katten grappig voor me. xd

    Wij doen niet echt aan sinterklaas, maar heb voor mijn vriend een grote chocoladeletter - Belgische chocola - gekocht die morgenavond in zijn schoen te vinden zal zijn. Misschien verwen ik mezelf er nog even mee morgen, met wat er op mijn lijstje staat, aangezien mijn vriend geen tijd heeft om het te kopen. Heerlijke kruidnoten omringt door Belgische chocola van een bakker aan de andere kant van de stad. Heerlijk vers. Die zijn zooo heerlijk. Gehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    We vieren thuis geen. Maar meestal krijg ik gewoon chocola. Nomnom. Maar ik denk niet dat ik dit jaar zal krijgen :/

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 23:55 ]


    -

    Ik krijg de santa lipscrub en de snowfairy douche gel van Lush voor Sinterklaas van de oma en opa van mijn vriend. Ik ben echt heel blij. Voor de rest doen wij surprise en ik ben eigenlijk vergeten wat ik op dat papiertje geschreven heb.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pff, het is ieder jaar weer moeilijk iets nieuws te bedenken om te vragen, zeker omdat ik twee keer Sinterklaas vier. Meestal vraag ik gewoon accessoires en dat soort dingen. Dit jaar heb ik ook het 5sos boek en wreck my journal gevraagd ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    I know right? Alle boeken, behalve die lolcat bible zijn van Professor Happy Cat. Die maakt al die leuke dingen ;3


    Vertel me alsjeblieft waar je die kunt vinden want het is het ideale (kerst)cadeau voor mijn beste vriendin.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Vertel me alsjeblieft waar je die kunt vinden want het is het ideale (kerst)cadeau voor mijn beste vriendin.

    Bol.com


    26 - 02 - '16

    Ik vier dit jaar Sinterkerst :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Ik vier dit jaar Sinterkerst :Y)


    16 - 09 - '17

    Ik vind Sinterkerst altijd zo'n onzin. (cat) Je viert Sinterklaas of kerst en als je het niet op die datum (of aangesloten op die datum) doet, is het geen Sinterklaas of kerst. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind Sinterkerst altijd zo'n onzin. (cat) Je viert Sinterklaas of kerst en als je het niet op die datum (of aangesloten op die datum) doet, is het geen Sinterklaas of kerst. (cat)


    Ik krijg een cadeau dat zowel voor mijn Sinterklaas als Kerstmis is, maar ik vier Kerstmis wel gewoon ipv Sinterklaas. Ik vind het een beetje een rare redenering dat je het onzin vind, maar goed, ieder zijn eigen mening.


    16 - 09 - '17