• Letters
    “Even if we are miles apart, our letters will keep us together. And when our families don’t allow us to send letters anymore, we’ll send them in secret.” – William Darcy
    “But, will our love survive this?” – Jane Gardiner
    “It will, and if it doesn’t, I’ll kill the person who steals you from me.” – William Darcy

    One dance made them friends
    A few letters made them fall in love
    But will a war between their families
    ruin everything they have?

    Als Jane en William elkaar ontmoeten op een bal lijkt het alsof ze voor elkaar gemaakt zijn, er is maar een probleem, afstand. Ze besluiten adressen uit te wisselen en elkaar te schrijven, zo worden ze beste vrienden, en zelfs geliefden. Dit gebeurt allemaal in het geheim, geen idee waarom, maar het gedacht dat iemand erachter kwam was vreselijk. Want, trouwen uit echte liefde is een grote luxe in het Londen van de negentiende eeuw.
    Wanneer William op een bal toevallig zijn geliefde en haar familie tegenkomt slaat alles om. Zijn familie en de hare zijn gezworen vijanden voor het leven. Zal hun liefde dit overleven?

    × Achternamen komen van Pride and Prejudice, gelijkenissen in verhaallijn en personages kunnen voorkomen aangezien de foto’s van de personages Elisabeth Bennet en Fitzwilliam Darcy komen.

    × Als je schrijffouten opmerkt, gelieve me het dan te melden, want er is altijd ruimte voor verbetering.

    × De hoofdstukken genaamd 'Dear Jane' gaan over Jane, de brief die ze krijgt en een stukje van haar dag.
    De hoofdstukken genaamd 'Dear William' gaan over William, de brief die hij krijgt en een stukje van zijn dag.

    × Soundtrack
    ©SkyHigh


    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:08 ]


    comfort in c h a o s

    Link?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Link?

    Ik wist dat ik iets was vergeten, hij staat erbij.


    comfort in c h a o s

    Ik met mijn slimme hoofd denk meteen: Cijfers! ;p Maar ik neem wel 'ns een kijkje.


    Are you lost?

    000.


    comfort in c h a o s

    anymore, we’ll send then in secret.” – William Darcy

    het is them.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    anymore, we’ll send then in secret.” – William Darcy

    het is them.

    Ik weet het, nu pas opgemerkt.


    comfort in c h a o s

    001. Dear William


    comfort in c h a o s