• Ik heb eigenlijk niet zo veel last van puisten, maar als ik het wel heb dan wil ik er wel wat tegen doen.
    Hebben jullie misschien tips? (krul)
    En oh ja werkt die Niveau stick voor puisten echt? En ook op een donkere huid? xd


    =

    Bij mij werkte ie' niet xd. Gewoon, twee keer per dag je gezicht wassen en het schoon ouden (:


    To infinity and beyond •

    Ga naar de huisarts..
    Dat helpt beter dan al die producten:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ga naar de huisarts..
    Dat helpt beter dan al die producten:)


    Ik ga niet naar de huisarts voor twee a 3 pukkels die ik misschien een keer in de maand heb xd
    Dat lijkt me een beetje overdreven 8]


    =

    cleasil(:
    ik weet niet meer hoe je het schrijft, maar dat 's ochtends en 's avond erop en dan is het zo weer goed(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wachten tot ze weggaan? ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Wachten tot ze weggaan? ;'p


    Ik overleef dat niet (krul)


    =

    Bij mij werkt die niveau byebye spot stick wel goed! :]


    dream, dare, fly!

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ik overleef dat niet (krul)


    Uitduwen?
    Tandpasta schijnt te werken... Dacht ik. Want dan droog het ui, of zo.
    Ehm... Hoe heet dat spul dat dezelfde kleur als je huid heeft? Wauw... Ik kan echt even NIET op de naam komen ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Barbiedoll schreef:
    Bij mij werkte ie' niet xd. Gewoon, twee keer per dag je gezicht wassen en het schoon ouden (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tandpasta. Hierdoor drogen ze sneller uit.

    En volgens mij bedoelt CowardlyLion concealer, maar dat moet je niet doen want dat accentueert ze net.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geen agressieve middelen gebruiken.
    Je gebruikt beter een zachte lotion etc. dan die dingen zoals Garnier etc.
    Die werken namelijk in het begin, maar na een tijd niet meer.


    Has no one told you she's not breathing?

    In ieder geval geen Clearasil of tandpasta, dat droogt te hard uit. En dan gaat je talgproductie in overdrive om terug 'normale huid' te maken. En krijg je terug puistjes.
    Heb wel gemerkt dat die Clearasil van Rapid action cream beter werkt dan de originele. Maar dat is een crème en de normale Clearasil moet je afspoelen.
    Ik vind persoonlijk byebye spot nachtcrème van Nivea Visage Young goed en ook de anti-spot treatment van PureSkin van Essence. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kalypso schreef:
    Tandpasta. Hierdoor drogen ze sneller uit.

    En volgens mij bedoelt CowardlyLion concealer, maar dat moet je niet doen want dat accentueert ze net.
    Ja echt wel. Gewoon helemaal op je gezicht smeren zoals een masker en dan ben je puistvrij en je hebt een muntfrisse gezicht


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tandpasta werkt echt ! :')


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Barbiedoll schreef:
    Bij mij werkte ie' niet xd. Gewoon, twee keer per dag je gezicht wassen en het schoon ouden (:


    Let it come and let it be