• IK GA NAAR LONDON!

    O my gosh, sorry voor de caps lock maar ik heb zo lang hier op gewacht, ik ga eindelijk naar London!
    Ik ben zo vreselijk blij, we gaan daar naar de London dungeon, naar het museum, naar de Starbucks, yes! :'D
    Misschien gaan we zelfs naar mijn geboorteplaats, als we nog tijd hebben (het is een excursie ik blijf 5 dagen in een luxe hotel en alles en wat cultuur snuiven) oh en dan kan ik mn oude huis zien en alles en wooohooo.
    Ik was al zo super blij, en nu zit ik echt te springen en te stuiteren!

    Update:
    We gaan naar Madamme Tussauds (hoe je het ook mag schrijven), naar iets met een 2 erin, naar de dungeon, naar de big ben en de milennium bridge en de london eye, en nog veel meer! en shoppen, voor eventjes dan. : D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:45 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ga in de herfstvakantie naar Londen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaaaa daar was ik vorige week! <33 heel veel plezier, London is the most amazing city I've ever been to! <33 Zorg dat je ook naar de O2 gaat, in North-Greenwich, dat is zo'n enorme evenementenhal (heeft ook starbucks, een bioscoop, restaurants en alles). Echt de moeite waard! Ohhh en ga naar Madame Tussauds! <33

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:43 ]


    ars moriendi

    Ik ben daar 3 jaar geleden geweest. Ik wil weer heen want ik ben verliefd op dat accent :9~


    -

    Ohh, ik wil mee! Ik wil zo graag een keer naar London


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Heb je toevallig een grote koffer :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Genius schreef:
    Ik ben daar 3 jaar geleden geweest. Ik wil weer heen want ik ben verliefd op dat accent :9~

    Haha ik kan dat accent een heel klein beetje, ik heb zelf een jaartje in Engeland gewoond, ik ben er ook helemaal verliefd op.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ga binnenkort ook =D.

    Als je kan, zeker een keer Camden Town bezoeken ^^. Oh, en Covent Garden & Madame Tussauds. Jaaaa, London <3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Veel plezier.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kalypso schreef:
    Ik ga binnenkort ook =D.

    Als je kan, zeker een keer Camden Town bezoeken ^^. Oh, en Covent Garden & Madame Tussauds. Jaaaa, London <3

    Haha, ons hotel stond in Camden Town! ^^


    ars moriendi

    Taraluis schreef:
    Heb je toevallig een grote koffer :3

    Ik weet al waar dit naar toe leid! dacht het dus even niet hé! -waakt over koffer-

    ik heb altijd al plaats te kort voor kleding en geld en spullen en alles. x D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik ga misschien met school, of ik ga naar parijs ik weet het niet haha.

    maar heeeel veel plezier! <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Haha ik kan dat accent een heel klein beetje, ik heb zelf een jaartje in Engeland gewoond, ik ben er ook helemaal verliefd op.

    Dan ben ik een heel klein beetje verliefd op jou haha :9~


    -

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik weet al waar dit naar toe leid! dacht het dus even niet hé! -waakt over koffer-

    ik heb altijd al plaats te kort voor kleding en geld en spullen en alles. x D

    Ahh D:
    is dat eens jammer D:
    Ik zou zo graag naar Londen willen gaan :O
    En dan naar de wegisweg :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Genius schreef:
    (...)
    Dan ben ik een heel klein beetje verliefd op jou haha :9~

    Ghahaha, ik kan het niet goed hoor, sprak het niet altijd. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    twizzle schreef:
    ik ga misschien met school, of ik ga naar parijs ik weet het niet haha.

    maar heeeel veel plezier! <3

    Ohhh wij mochten kiezen uit Parijs Oostenrijk en London, ik had London gekozen maar het ging niet door. Ik zou als ik jou was London kiezen!

    En thankyouu! ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”