• Ik heb ontzettend zwakke nagels en ik heb laatst herôme nagelverharder extra sterk gekocht, in de hoop dat het helpt. Het is een veertiendaagse 'kuur', om het zo maar even te zeegen. Op dag één breng je een laagje op, dag twee weer en op de derde dag haal je de laagjes eraf en breng je een nieuw laagje op.
    Heeft iemand hier ervaring mee, zo ja: Werkt het goed?


    Ik ben gemeen xoxo

    Bij mij werken die dingen nooit, m'n nagels breken gewoon standaard af als ze net mooi zijn (nerd)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nooit geprobeerd, kan me er ook weinig bij voorstellen dat het zou werken.
    In jouw geval kan je beter zorgen dat je nagels gewoon altijd netjes kort geknipt zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Nooit geprobeerd, kan me er ook weinig bij voorstellen dat het zou werken.
    In jouw geval kan je beter zorgen dat je nagels gewoon altijd netjes kort geknipt zijn.

    Ik vind korte nagels nooit mooi staan bij mezelf, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Jep die gebruik ik al heel lang, en het helpt supergoed. Ik heb van mezelf al sterke nagels, maar mijn moeder gebruikt hem ook en haar nagels scheuren altijd en nu ze die nagel verharder gebruikt niet meer.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    NYC schreef:
    Bij mij werken die dingen nooit, m'n nagels breken gewoon standaard af als ze net mooi zijn (nerd)

    Ik ken het. Mijn nagels splijten zelfs verticaal in!


    Bored.

    Mijn moeder heeft dat ook, het werkte wel volgens haar :'D