• omg, I seriously love it! :O
    Ik weet niet waarom, maar het is altijd al geweest dat ik een afkeer had aan happy ends waardoor ik het tegenovergerstelde doe wat mijn lezers willen of helemaal een bad end maak. Tot nu toe zijn mijn verhalen allemaal in een bad end, en in de toekomst zullen het wel meerdere worden. :'D


    En bij jullie? Waar houden jullie van.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hou ook niet van happy endings, omdat ik over realistische dingen schrijf en het leven is nou eenmaal geen sprookje voor de meesten.

    Drarry. :x hehe, nee hangt er eigenlijk van af. Soms denk ik 'beh, te fairytale-achtig, en op andere momenten dan 'awhh, wat een lief einde'. Mij maakt het eigenlijk niet uit.


    None but ourselves can free our minds.

    Antichrist schreef:
    Ik hou ook niet van happy endings, omdat ik over realistische dingen schrijf en het leven is nou eenmaal geen sprookje voor de meesten.


    IDD he, EINDELIJK! Er bestaat verdomme niets als happy ends in het echte leven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lovefaker schreef:
    Drarry. :x hehe, nee hangt er eigenlijk van af. Soms denk ik 'beh, te fairytale-achtig, en op andere momenten dan 'awhh, wat een lief einde'. Mij maakt het eigenlijk niet uit.


    mijn onderwerpen! (a') Fairytale die slecht afloopt. -foei-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik verzin ook altijd bad ends, alleen komen mijn verhalen nooit tot het einde haha.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:38 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb echt alleen maar verhalen met bad ends. (:
    Maar ik heb mezelf voorgenomen dat het bij mijn aankomende verhaal eens goed ging aflopen.

    Oh en toen ik de titel las (heb er snel overheen gelezen) dacht ik dat er stond: Bad eend schrijven. ;P

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:48 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat ligt aan mijn stemming en het aantal personages :')
    Als er veel personages zijn, ja, dan kunnen ze niet allemaal gelukkig worden, hè, hehehe.
    Maar vroeger schreef ik altijd verhalen dat vet dramatisch was en zo en op het eind alles weer goed kwam, echt, omg, nu irriteer ik me daaraan :3
    Nu draai ik het dus om of probeer ik een tussenweg te vinden. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet wel toegeven dat ik tot nu toe vooral verhalen met Happy Endings heb geschreven, maar voor een paar van mijn nog lopende heb ik hele slechte eindes voorzien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Raveleijn schreef:
    Ik heb echt alleen maar verhalen met bad ends. (:
    Maar ik heb mezelf voorgenomen dat het bij mijn aankomende verhaal eens goed ging aflopen.

    Oh en toen ik de titel las (heb er snel overheen gelezen) dacht ik dat er stond: Bad eend schrijven. ;P


    Dat had ik ook gedaan maar toen heb ik weer besloten dat het een bad end word, gewoon omdat het orgineler is en ik een hekel heb aan happy ends haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Delirious schreef:
    Ik verzin ook altijd bad ends, alleen komen mijn verhalen nooit tot het einde haha.


    Je krijgt zeker weer een andere idee? hhahaha


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij mij vinden ze (de vrouwelijke hoofdpersoon) altijd hun liefde wel, maar bezwijken ze dan toch onder hun depressie, plegen zelfmoord of gaan dood bij een ongeluk ofzo. Ik kan daar gewoon veel meer mee en mijn schrijfstijl past daar beter bij. Als ik 'vrolijk' ga schrijven wordt het allemaal zo gewoontjes in mijn ogen.


    wth.

    Mayfly schreef:
    Bij mij vinden ze (de vrouwelijke hoofdpersoon) altijd hun liefde wel, maar bezwijken ze dan toch onder hun depressie, plegen zelfmoord of gaan dood bij een ongeluk ofzo. Ik kan daar gewoon veel meer mee en mijn schrijfstijl past daar beter bij. Als ik 'vrolijk' ga schrijven wordt het allemaal zo gewoontjes in mijn ogen.


    De inprents vermoord ik altijd... LOL.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hou eerlijk gezegd wel van happy endings. :')

    ik schrijf geen verhalen... maar ik lees liever happy endings .. ook al ben ik een ware fan van jou verhalen Qq


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    haha, slechte eindes als ik het zelf schrijf. Happy eindings als ik een verhaal lees.


    <3