• Ik at net meloen /kwam mijn moeder mee aan
    en nou heb ik een rare smaak in mijn mond
    en misschien was die meloen wel verrot ofzo x_x

    Ik eet nooit meer meloen. t_t

    meloen is lekker :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hahaha!
    maybe zaten er wel vieze maden enzo in en zag je dat niet x'D Of andere vieze enge beestjes.
    ( Okee sorry, dat is best gemeen :x )

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 15:36 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Nu heb ik trek in meloen :X


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niet alle meloenen zijn zo c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Embrace schreef:
    Hahaha!
    maybe zaten er wel vieze maden enzo in en zag je dat niet x'D Of andere vieze enge beestjes.
    ( Okee sorry, dat is best gemeen :x )


    EEEW NEEE D:

    Antichrist schreef:
    (...)

    EEEW NEEE D:

    Ghehehe! Lekker joh. Kruipen nu door je maag heen x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Ew, da's zo gross. Had ik vorige week ook. Echt zo'n slijmerig laagje erop. Fjskfjkdfjkjsdf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien zit er GHB in de meloen. Mocht je je ineens onwel voelen: Bel 112.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Charlatan schreef:
    Ew, da's zo gross. Had ik vorige week ook. Echt zo'n slijmerig laagje erop. Fjskfjkdfjkjsdf.


    Eeeeeeeeeeeeew
    Die smaak blijft nu in mijn mond ew D:

    Hij zat gewoon vol met van die onzichtbare vuile beestjes die nu in je buik zwemmen en je maag aan het opvreten zijn. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    PRIEST schreef:
    Misschien zit er GHB in de meloen. Mocht je je ineens onwel voelen: Bel 112.


    Hahahaa, fuuuck ._.

    Delirious schreef:
    Hij zat gewoon vol met van die onzichtbare vuile beestjes die nu in je buik zwemmen en je maag aan het opvreten zijn. (krul)


    AAH VIESSS ._.
    Dan heb ik nog liever GHB.

    awh gadver ik krijg altijd een raar gevoel in me keel als ik meloen eet. Iewl


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik vind meloen lekker :9~
    Maar wormen zijn idd niet lekker :( Ik heb er is bijna 1 opgegeten met kersen! Ieuw! en daar voor had ik er al een paar in een keer in mijn mond gestopt, dus heb ik er vast al een paar op :S

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 16:06 ]

    Wil je ze wel als ik je voer? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you