• Ik slaap de laatste dagen echt laat..
    Normaal kon ik dat niet eens.
    aangezien ik zo laat slaap kom ik ook rond 12en men bed uit.
    maar nu heb ik besloten om morgenvroeg 9 uur te gaan sporten (:

    mrjaa.. verder nog tips?


    Where words fail, music speaks

    Als je heel erg actief bent, dan zul je 's avond ook wel moe genoeg zijn om vroeger in slaap te vallen.
    Ik probeer ook om vroeger op te staan, maar helaas ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee die heb ik namelijk ook nodig ;P want ik kan niet vroeg slapen ;P zelfs al moet ik de volgende dag half 8 me bed uit 12 uur pas naarbed ofzo ;P soms 11 uur


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zal zwijgen hoe laat ik mijn bed wel eens uitrol... :'D
    Kuch kuch.
    Maar goed. Veel klusjes doen, actief bewegen, shoppen, dagjes uit... Door al die activiteiten ben je 's avonds sneller moe en kun je eerder gaan slapen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoiets heet nou zomervakantie :3
    Afgelopen week was ik bij mijn vriend en toen waren we rond 1 in slaap gevallen en het was dat ik om 5 uur moest werken, anders waren we er niet om half 4 uit gekomen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik kan ook niet slapen meestal rond 3 uur in vakanties.. Maar vorige week moest ik met me pa kasten sjouwen en in elkaar zetten ik ging liggen en sliep haha was gewoon echt moe! Maar ik vind het echf irritant dat ik niet kan slapen! ik ben gewoon niet moe! ):


    My heart is yours and so am I

    Ik sliep toen eerst ook steeds niet toen ging ik par dgen naar slagharen waar ik al om 8 uur wakker werdt en sindsdien kan ik eerder slapen

    Maar ik slaap sowieso uit tot 2/3 uur


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik slaap ook amper. Slaap ook niet uit. En een tip is: gewoon doen. Dwing jezelf.


    Gradually, then suddenly..

    Vitamine C?


    Has no one told you she's not breathing?

    Pfff geen idee. Ik slaap ook be3st laat niet vroeger dan 11/12 uur en soms wel tot 2/3 uur. -.-' en word dan wakker om 12 uur ofzo.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ken dat probleem. D: ik slaap meestal pas rond 2/3 uur, en dan kan ik 's ochtends niet uit bed komen. Áls ik uit bed kom, dan heb ik gewoon de energie niet om de rest van de dag door te komen.


    Destroy what destroys you.

    Uhh, mijn vriend komt 's avonds pas rondom een uur of 12 thuis, dan zitten we meestal nog even te kletsen beneden met ouders/aanhang/dergelijken dan is het een uur of 2 voordat we naar boven gaan, dan kletsen we samen nog even, en slapen we gemiddeld rondom half 4, 4 uur. En om 7 uur loopt mijn wekker elke dag weer af. En dat dus al een geheel aantal weken achter elkaar. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Monkeyslut schreef:
    Als je heel erg actief bent, dan zul je 's avond ook wel moe genoeg zijn om vroeger in slaap te vallen.
    Ik probeer ook om vroeger op te staan, maar helaas ...


    En dat is waar !


    stay safe because I like being alive at the same time as you