• Afgelopen zaterdag heb ik deel 13 van de 13 boeken uit de reeks "Hoe overleef ik ...?" uitgelezen. Het boek heet "Hoe overleef ik mijn vader? (en hij mij!)" waarin Rosa met haar vader, Jonas, Noa en Sascha op vakantie gaat naar Marokko.
    Welk deel vond jij het beste?
    Zelf vond ik dit wel een heel leuk deel. Maar deel 12: "Hoe overleef ik (zonder) dromen?" vond ik ook een goeie.
    Heb jij alle delen gelezen?
    Ik heb alle delen 1 t/m 13 dus allemaal gelezen... :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Raveleijn schreef:
    (...)
    "Ik hou wel van een feessie! fucking vet! hee kijk, een olifant!"

    Hahaha geweldig!

    IIIIEUW.
    *died*


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    IIIIEUW.
    *died*


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Illuminati schreef:
    Volgens mij heb ik 1 t/m 12 gelezen. En toen ben ik er helemaal mee gekapt :')


    Let it come and let it be

    Ik heb een deel gelezen, 2.5 jaar geleden, en ik vond er niks aan (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik tot en met deel 12 gelezen, deel 13 wil ik nog gaan lezen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lightproof schreef:
    Ik heb tot en met deel 12 gelezen, deel 13 wil ik nog gaan lezen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Illuminati schreef:
    Volgens mij heb ik 1 t/m 12 gelezen. En toen ben ik er helemaal mee gekapt :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb 1 t/m 12 gelezen, maar nu is het allemaal te kinderlijk voor me geworden.


    wth.

    ik heb "hoe overleef ik mijn vakantie" en "hoe overleef ik mijn eerste zoen" gelezen,
    niet echt mijn type boeken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb ze wel allemaal gelezen.. maar ik vond ze steeds minder leuk worden


    What's so bad about being different?

    emmm.... ik heb 1t/m12 gelezen.
    ik vond hoe overleef ik mezelf wel het leukst.
    maar ik weet niet precies welke welke was.
    nu lees ik het niet meer want ik vindt vampiers gevallen engelen en weerwolven leuker. maar ik vindt ze opzich nog wel redelijk leuk.
    ik vondt ze allemaal wel wat hebben.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik ben wel blij dat de serie afgelopen is, omdat het op een gegeven moment wel wat saai werd...
    Nu heeft Rosa een zusje, Eva Luna, erbij...
    Dan vind ik het nu afgelopen klaar...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb er een drietal van gelezen denk ik, maar dat is al ff geleden! Ik herinner me er niks meer van (:

    Ik heb tot en met mijn vriendje gelezen en toen ben ik gekapt. (: Is de HOI serie nu afgelopen, dan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb ze ook allemaal gelezen, maar nu lees ik ze alleen maar als ik me ontzettend verveel. Ik vond ze vroeger echt leuk, nu te kinderachtig.


    Food.