• Dit is een hele vage vraag.

    Ik ben een verhaal aan het schrijven, I love you Draco Malfoy.
    Nou, mijn vraag.
    Als 2 mensen met de Time turner 5 minuten terug gaan in de tijd en er voor zorgen dat ze zich zelf tegen komen. Wat gebuurt er dan?
    Als dat dan 5 minuten weer verder is en ze er voor zorgen dat die mensen niet terug gaan in de tijd, verdwijnen de 2 mensen uit de toekomst?

    Vage vraag maar probeer het te beantwoorden :)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Wow, die is ingewikkeld. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wow, die is ingewikkeld. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:23 ]


    Alis volat propriis.

    Ja zeker..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dat kan niet.
    Als je in de tijd reist, kan je daar later niets meer aan veranderen,
    want als je knoeit met je in-de-tijd-gereisde-zelf kan je dat niet meer veranderen,
    want wat die heeft gedaan, is ook gebeurd met je gewone zelf.
    Snappie? :')

    Bijvoorbeeld: Hermione gooide dat steentje tegen Harry's hoofd, hoewel ze toen nog niet in de tijd gereisd waren. Maar aangezien ze later terug naar dat moment waren gegaan, heeft ze toen dat steentje gegooid.
    Eigenlijk gebeurt alles 1 keer, maar als je in de tijd reist, maak je het 2 keer mee.
    En wat je dan verandert in de 2de keer,
    was dan ook al zo de 1ste keer, maar je wist niet dat dat jouw toekomstige ik was :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    1. Als die twee uit het verleden wisten dat ze at some point in time zichzelf uit de toekomst tegen zouden komen is er geen probleem. Wisten ze dat niet dan kan dat wel eens voor paniek zorgen.
    2. I guess so... Dan vervagen ze.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Patronum schreef:
    Dat kan niet.
    Als je in de tijd reist, kan je daar later niets meer aan veranderen,
    want als je knoeit met je in-de-tijd-gereisde-zelf kan je dat niet meer veranderen,
    want wat die heeft gedaan, is ook gebeurd met je gewone zelf.
    Snappie? :')

    Bijvoorbeeld: Hermione gooide dat steentje tegen Harry's hoofd, hoewel ze toen nog niet in de tijd gereisd waren. Maar aangezien ze later terug naar dat moment waren gegaan, heeft ze toen dat steentje gegooid.
    Eigenlijk gebeurt alles 1 keer, maar als je in de tijd reist, maak je het 2 keer mee.
    En wat je dan verandert in de 2de keer,
    was dan ook al zo de 1ste keer, maar je wist niet dat dat jouw toekomstige ik was :')

    Weetje wat ik daarvan nogsteeds niet snap? In The Prizoner Of Azkaban, hoe kan het zijn dat Harry aan de overkant van het meer die Patronus opriep, terwijl ze toen nog niet in de tijd waren gereisd, en Harry bij Sirius was?


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Weetje wat ik daarvan nogsteeds niet snap? In The Prizoner Of Azkaban, hoe kan het zijn dat Harry aan de overkant van het meer die Patronus opriep, terwijl ze toen nog niet in de tijd waren gereisd, en Harry bij Sirius was?


    Dat zei ik in mijn vorige post :')
    Harry zag die patronum omdat hij die later opriep.
    Door terug in de tijd te reizen veranderde hij dat moment door die Patronum op te roepen,
    en dat is wat Harry ook zag,
    al wist hij niet dat hij enkele uren later in de tijd zou reizen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galleon schreef:
    (...)
    Weetje wat ik daarvan nogsteeds niet snap? In The Prizoner Of Azkaban, hoe kan het zijn dat Harry aan de overkant van het meer die Patronus opriep, terwijl ze toen nog niet in de tijd waren gereisd, en Harry bij Sirius was?

    Omdat JK Rowling er vanuit gaat dat de toekomst op dit moment in een andere dimensie al gebeurt, net zoals het verleden nu ook gebeurt, maar dan in een andere dimensie. Door tijdreizen creëer je een connectie tussen die dimensies.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Patronum schreef:
    Dat kan niet.
    Als je in de tijd reist, kan je daar later niets meer aan veranderen,
    want als je knoeit met je in-de-tijd-gereisde-zelf kan je dat niet meer veranderen,
    want wat die heeft gedaan, is ook gebeurd met je gewone zelf.
    Snappie? :')

    Bijvoorbeeld: Hermione gooide dat steentje tegen Harry's hoofd, hoewel ze toen nog niet in de tijd gereisd waren. Maar aangezien ze later terug naar dat moment waren gegaan, heeft ze toen dat steentje gegooid.
    Eigenlijk gebeurt alles 1 keer, maar als je in de tijd reist, maak je het 2 keer mee.
    En wat je dan verandert in de 2de keer,
    was dan ook al zo de 1ste keer, maar je wist niet dat dat jouw toekomstige ik was :')

    wow slim bedacht :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)
    wow slim bedacht :Y)


    DANK U :')
    Ik vond de uitleg eigenlijk ook vrij logisch :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thanks, ik heb nu iets anders bedacht xD

    en anders het is een fantasy verhaal :)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    JokerAndMe schreef:
    Thanks, ik heb nu iets anders bedacht xD

    en anders het is een fantasy verhaal :)


    Ik hoop dat je het snapt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I get it x3
    Nu ben ik blij en heb ik inspiratie en moet van papa gaan slapen... -.-'


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Patronum schreef:
    (...)

    Dat zei ik in mijn vorige post :')
    Harry zag die patronum omdat hij die later opriep.
    Door terug in de tijd te reizen veranderde hij dat moment door die Patronum op te roepen,
    en dat is wat Harry ook zag,
    al wist hij niet dat hij enkele uren later in de tijd zou reizen.

    Haha ja sorry ik snapte dat net even niet ;x
    Maar nu wel, dat is eigelijk best een mooie gedachte, de toekomst in een andere dimensie..


    Alis volat propriis.

    JokerAndMe schreef:
    I get it x3
    Nu ben ik blij en heb ik inspiratie en moet van papa gaan slapen... -.-'


    Phahaha :')
    Ik was zo enorm druk aant typen,
    post het,
    en dan las ik het zo van: Wtf staat daar? :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.