• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Herabera schreef:
    luister ge lokt het gewoon uit!
    door dit topic te maken krijt ge geen vriende
    mensen (hp-fan) keren zich tege u

    als je harry potter niks vind kom dan gewoon niet op dit gedeelte van de site
    ik ga ook geen bieber-topics volspamme


    Ge ken de groeten uit Broabant krijgen kut.
    Nee, hoezo lok ik het uit? Ik ben ook niet op zoek naar vrienden, ik zoek meer mensen die geen fan zijn zoals ik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ge ken ook de groeten uut Broabant kriegen, KUT!
    Brabant is fantastisch! Dus: bek houden. Het is zielig als je zo om aandacht smeekt door anderen belachelijk te maken. Ik ga ook geen topic openen: oh ik hou niet van JB wie ooook?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ge ken ook de groeten uut Broabant kriegen, KUT!
    Brabant is fantastisch! Dus: bek houden. Het is zielig als je zo om aandacht smeekt door anderen belachelijk te maken. Ik ga ook geen topic openen: oh ik hou niet van JB wie ooook?

    Waar heb jíj trouwens last van. Je reageert alleen maar aanvallend :')


    -

    grapefruit schreef:
    Ge ken ook de groeten uut Broabant kriegen, KUT!
    Brabant is fantastisch! Dus: bek houden. Het is zielig als je zo om aandacht smeekt door anderen belachelijk te maken. Ik ga ook geen topic openen: oh ik hou niet van JB wie ooook?


    Ik smeek niet om aandacht, en heb niks tegen Brabant, dus hou jij je bek maar. Ze kan toch op z'n minst normaal praten? En dat jij dat niet doet, moet je lekker helemaal zelf weten, maar ik doe het wel. Er is hier niet voor niks een forum, right? :Y) Ga je toverstokje neuken man.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:18 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wacht op ed datum dat dit topic gesloten wordt -__-
    Dit is nutteloos!


    Define "good".

    GinnyWright schreef:
    Ik wacht op ed datum dat dit topic gesloten wordt -__-
    Dit is nutteloos!


    Ja, sorry, ik heb er geen problemen mee dat HP-fans hier hun mening geven, maar wel op de manier waarop grapefruit dat doet.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik smeek niet om aandacht, en heb niks tegen Brabant, dus hou jij je bek maar. Ze kan toch op z'n minst normaal praten? En dat jij dat niet doet, moet je lekker helemaal zelf weten, maar ik doe het wel. Er is hier niet voor niks een forum, right? :Y) Ga je toverstokje neuken man.


    Ik heb nergens last van, alleen, ik zou het prettig vinden als anderen niet overal topics over zouden openen en gewoon lol zouden hebben. Normaal praten kan best, en normaal praten is voor mensen uit Brabant (en waar dan ook) gewoon dat, of ABN.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, sorry, ik heb er geen problemen mee dat HP-fans hier hun mening geven, maar wel op de manier waarop grapefruit dat doet.


    Niet om lullig te zijn, maar daar heb je wel gelijk in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mag ik ook eens één keer een rotbui hebben?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Mag ik ook eens één keer een rotbui hebben?


    Ja, ga dat op iemand anders afreageren bitte.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, sorry, ik heb er geen problemen mee dat HP-fans hier hun mening geven, maar wel op de manier waarop grapefruit dat doet.

    Ja, dat is net zoals met mij en L: ze mag van mij haar mening over HP zeggen, maar niet op de manier waarop ze dat nu doet.
    Ik snap best waarom je denkt van "waarom is iedereen hp-fan?"
    Dat is net zoals ik denk over TW (niet slecht bedoeld)


    Define "good".

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Ja, dat is net zoals met mij en L: ze mag van mij haar mening over HP zeggen, maar niet op de manier waarop ze dat nu doet.
    Ik snap best waarom je denkt van "waarom is iedereen hp-fan?"
    Dat is net zoals ik denk over TW (niet slecht bedoeld)


    Dankje (die was gemeend). Zie, ik heb er geen moeite mee dat er mensen zijn die het haten, maar wel de manier waarom sommigen het brengen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Er zijn voldoende mensen die HP niet leuk vinden. Er zijn er gewoon meer die het wel leuk vinden, want dat is het ook. (nerd)
    En nou zwijg ik, want in dit topic is alleen maar ruzie...


    All was well.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Dankje (die was gemeend). Zie, ik heb er geen moeite mee dat er mensen zijn die het haten, maar wel de manier waarom sommigen het brengen.

    Niemand hier haat het. Jij neemt het gewoon veel te serieus op.
    oké, nou reageerde ik toch.


    All was well.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Dankje (die was gemeend). Zie, ik heb er geen moeite mee dat er mensen zijn die het haten, maar wel de manier waarom sommigen het brengen.


    Wat had ik dan moeten zeggen? Lieve HP-fans, met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik niet zo heel erg blij ben met de Harry Potter-obsessie hier? Nee, sorry, thank you.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.