• Hey.
    Ik zoek weer nieuwe en leuke harry potter storys dus als jij een leuke weet of zelf een leuke hebt dan mag je die hier natuurlijk neer zetten.

    Mag het over elk personage gaan?


    Harmonia nectere passus.

    Ja dat mag ja.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    * 800 - 1000 woorden
    * Elke week een hoofdstuk :Y)

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    * Schrijf ik samen met Rebelicious, op Aconite.
    * Elke dag een hoofdstuk
    * Rond de 500 woorden


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    XDragon schreef:
    Ja dat mag ja.


    De mijne is een Draco Malfoy story:
    http://www.quizlet.nl/stories/58355/youre-my-golden-snitch--draco-malfoy/


    Harmonia nectere passus.

    Keep it a secret || Draco Malfoy
    Fanfiction, Fantasie, Romantiek.
    Desirée is een uistekende leerling op Beauxbatons, tot ze met kerstmis in jaar 5 een brief krijgt dat ze niet meer terug hoeft te komen. Albus Dumbledore nodigt haar uit op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Al meteen wordt Desirée duidelijk wat zich allemaal afspeelt in de wereld en wat haar taak daarin is. Het is een verhaal vol liefde, haat en spanning.

    Tainted Glory, Painted Smiles

    Over het toverschool toernooi <3
    Prachtig verhaal, dat ik zelf graag lees ^^
    (Niet door mij geschreven XD)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Next week I’m turning sixteen, and honestly I wished I could stop time right now, so I can stay fifteen forever.




    The magical four he called them, he couldn’t kill these girls but he could curse them.




    Coming 15 August




    By V.Productions


    ___________________________KLIK ON PIC FOR LINK________________________


    Out of sight but not out of mind

    What If Severus Sneep Had Survived?

    De titel zegt genoeg :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...







    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Klik:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.