• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ginevra schreef:
    De topics staan normaal gezien alleen bij het HP-gedeelte. Dus normaal zou je, als je geen HP-topics wilt zien, niet hier moeten klikken.


    De HP-topics staan helaas ook bij de actieve topics -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ginevra schreef:
    De topics staan normaal gezien alleen bij het HP-gedeelte. Dus normaal zou je, als je geen HP-topics wilt zien, niet hier moeten klikken.

    Ze staan bij actieve topics, vandaar. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ginevra schreef:
    De topics staan normaal gezien alleen bij het HP-gedeelte. Dus normaal zou je, als je geen HP-topics wilt zien, niet hier moeten klikken.


    Nee, hoor. Er is een stamcafé, met alle actieve topics, dus ook de HP-topics. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind dit niet echt aandachtstrekkerij hoor, ze vroeg gewoon of er iemand was die geen fan is van HP. :s
    Voorzover ik weet is het niet echt verboden om zo'n topic te openen? Ze zocht gewoon naar soortgenoten.

    Hou nu gewoon op met die kutruzies, flikkers, godverdomme echt waar. D:

    Ik kan me iets herinneren over een topic wat ik had gemaakt over dit onderwerp (nerd)


    -

    Alle HP-fans zouden hier eigenlijk niet op moeten klikken. (cat)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik kan me iets herinneren over een topic wat ik had gemaakt over dit onderwerp (nerd)

    Ja, maar het probleem is dat jij dingen soms op een veel te onaangename manier brengt, snap je. :')
    Bv "roep me hier als Q weer normaal is geworden?"
    + je doelde specifiek op de afdelingen + bv dat je zei dat je je inhield omdat we anders onze toverstokken gingen pakken en gingen huilen, dit dat. :')
    Dat zie ik Struggle niet zeggen, omdat ze geen ruzie wil maken maar gewoon iemand vinden die het met haar eens is. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Wizardry schreef:
    Alle HP-fans zouden hier eigenlijk niet op moeten klikken. (cat)


    Die willen gewoon weten of er echt zo'n mensen bestaan xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind Harry Potter leuk, maar daar blijft het ook bij. De boeken zijn orgineel maar je krijgt wel hoofdpijn als je al die karakters moet onthouden, ik moet eerlijk zijn dat ik wel alle films heb gezien (2x) maar dat ik nog steeds geen mensen bij de naam kan noemen. En al die HP vs TWILIGHT zijn super leuk om te lezen, dus ik word geen hater ofzo. Maar ik ben ook geen fan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind dit niet echt aandachtstrekkerij hoor, ze vroeg gewoon of er iemand was die geen fan is van HP. :s
    Voorzover ik weet is het niet echt verboden om zo'n topic te openen? Ze zocht gewoon naar soortgenoten.

    Hou nu gewoon op met die kutruzies, flikkers, godverdomme echt waar. D:


    Dat mag, maar het gaat mij om de manier waarop ze dat neerschrijft. En zeker het feit dat het in het HP-forum is gedropt.
    Er zijn net zo veel JB, 1D en TH-topics, hoor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    *steekt vinger op*
    ik heb er geen haat aan maar ik ben ook geen fan :]


    dream, dare, fly!

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Dat mag, maar het gaat mij om de manier waarop ze dat neerschrijft. En zeker het feit dat het in het HP-forum is gedropt.
    Er zijn net zo veel JB, 1D en TH-topics, hoor.


    Waar moet het anders? Het gaat toch over HP?!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar het probleem is dat jij dingen soms op een veel te onaangename manier brengt, snap je. :')
    Bv "roep me hier als Q weer normaal is geworden?"
    + je doelde specifiek op de afdelingen + bv dat je zei dat je je inhield omdat we anders onze toverstokken gingen pakken en gingen huilen, dit dat. :')
    Dat zie ik Struggle niet zeggen, omdat ze geen ruzie wil maken maar gewoon iemand vinden die het met haar eens is. :')

    Ik wou ook geen ruzie maken (cat)


    -

    Struggle schreef:
    (...)

    Waar moet het anders? Het gaat toch over HP?!


    Het is meer Anti-HP, dus (als het er was) zou het daar moeten, niet hier, want niet-fans zouden daar sowieso niet kijken.
    Eigenlijk is het hetzelfde om in het hol van de leeuw te gaan vragen wie er wél vegetariër is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wou ook geen ruzie maken (cat)


    Dan moet je je toch op een andere manier gaan uitdrukken, want zoals je het toen zei wist je wat voor reacties er zouden op komen. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Het is meer Anti-HP, dus (als het er was) zou het daar moeten, niet hier, want niet-fans zouden daar sowieso niet kijken.
    Eigenlijk is het hetzelfde om in het hol van de leeuw te gaan vragen wie er wél vegetariër is.


    Waar zou jij het dan plaatsen, als ik vragen mag? :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."