• Plaats hier foto's van harry potter.


    In een vorige topic, werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talkt topic.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    ABO!!!






    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]



    Het hoort er niet echt bij, maar ik wou hem hier wel neer zetten. Want dat J.K Rowling dit heeft gezegd steunt me ergens. Want ik weet dat ik niet een van de dunste ben, en dat ik misschien wel ietsjes kan afvallen, maar J.K Rowling is voor mij een soort van voorbeeld, en dat zij dit heeft gezegd betekend voor mij veel, want dan weet ik dat er mensen zijn die je er niet op aankijken dat je dikker bent dan andere mensen. En ik weet dat zij er een van is die dat niet doet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy


    link




    Je moet worden wie je bent.




    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:




    Het is toch echt wel normaal dat ik hier dubbelzinnig over nadenk ? ;p

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 12:25 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.


    Forlife.


    Travel far enough, you'll meet yourself







    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor