• Hi(doeg)

    Ik heb sinds kort(vandaag :P) besloten dat ik een nieuw verhaal ga schrijven over te Hunger Games( De hongerspelen). Ik heb dus ook Tributen-stylisten-een spelmaker- mentor- en nog meer dingen nodig. Ik hoop dus dat jullie mij zouden kunnen helpen. Ik heb echt een geniaal idee(niet opschepperig bedoelt hoor :P) Maar dat vind ik tenminste. Oke, dus een korte samenvatting.

    Het is de 100e hongerspelen, de vierde kwartskwelling dus. Duizende mensen staan te wachten op president Snow, die gaat uitleggen wat hier komt. De kwartskwelling houd in: In een normale Hongerspelen mogen alleen kinderen vanaf 12 tot 18 meedoen. Dit jaar mag iedereen boven de 18 en onder de 12 meedoen. Dus kinderen van 1 of oude mensen van 80 mogen meedoen. Kinderen van 12 tot 18 mogen echter zich alleen vrijwillig aanbieden. Tadaaa, ik vond 'm best goed. Dus het is de bedoeling dat je ook oudere of jongere mensen bedenkt. Ik heb wel bedacht dat de jongste speler 7 is. het liefst niet daar onder want dan klopt het verhaal niet meer.

    Mensen die ik nog nodig heb:

    District 1- Man en vrouw
    District 2- man en vrouw
    District 3- Man en vrouw
    District 4- Man en vrouw
    District 5- Man en vrouw
    District 6- Man en vrouw
    District 7- Man en vrouw
    District 8- Man en vrouw
    District 9- Man en vrouw
    District 10- Man en vrouw
    District 11- Man en vrouw
    District 12- Man en vrouw

    Voorbereidingsteam District 9-
    man- ...
    vrouw- ...
    vrouw-...

    Stylist District 9-
    man/vrouw(maakt niet uit)-

    Mentor District 9-
    Man/vrouw-

    Spelmaker-
    man/vrouw-


    Invullijst:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Uiterlijk(foto):
    *District:
    Familie en vrienden:
    >*Boete(beschrijving van hoe de boete ging):
    >*Wapens:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Sociale laag:
    >*Mag hij/zij dood in het bloedbad?:
    Extra(wat ik ben vergeten dus :P):


    Alles met een * hoef je niet in te vullen als je een stylist of spelmaker of iemand van het voorbereidingsteam maakt! Alles met een > hoef je niet in te vullen als je een mentor maakt!

    Veel succes <3

    Ps. Dat hele verhaal van Katniss is niet gebeurt! Nou ja, in mijn verhaal ging Peeta gewoon dood en is Katniss de enige winnaar.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 14:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:34 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Rol: Tribuut
    Naam: Falco James
    Bijnaam: Co
    Volledige naam: Falco James (heeft maar een voor naam)
    Uiterlijk(foto):


    falco heeft hazelnoot bruine ogen waarin je weg wilt smelten, zijn haar heeft een soort gelijke kleur en draagt hij het liefst lang en naar beneden, het rijkt tot net over zijn oren. Falco is niet lang met zijn 1,70 is hij redelijk klein voor een jongen in zijn district.

    *District: 4
    Familie en vrienden: Falco heeft erg veel vrienden hij weet eigenlijk niet of het wel echt zijn vrienden zijn maar in zijn weten heb je hier in je eentje niks en zal je bijna sterven door verveling.
    verder heeft hij nog een vader (paul – 40) en zijn moeder (emma – 37) zijn vader is vaak weg met de andere vissers en komt regelmatig terug met 6 vette vissen. Zijn moeder doet het huishouden en verkoopt zo af en toe pasteitjes van de gevangen vis. Falco heeft een soort van broertje, zijn moeder heeft na hem 3 miskramen gehad en na verloop van tijd hebben ze de hoop op gegeven. Wonder boven wonder lag er 4 jaar na het besluit een klein buideltje op de stoep, en zo heeft falco een broertje gekregen (Simon- 9)
    > *Boete(beschrijving van hoe de boete ging): Samen met zijn vader, moeder en broertje die tevens ook allemaal getrokken konden worden gingen ze naar het plein voor de kerk, zijn moeder had tegen 4 dikke vissen 2 redelijk goede pakken van goede kwaliteit weten te bemachtigen. Ze hielden elkaars hand vast toen er gegrabbeld werd en even dacht falco geen adem te krijgen. ‘Falco james’ hij voelde de hand van zijn moeder uit de zijne glijden en zag dat ze hem voor haar mond sloeg. ‘nee, niet mijn kindje.’ ‘het is goed mama.’ Langzaam liep hij naar voren. Onze eerste tribuut is gekozen!
    > *Wapens: speren en drietanden, hij kan van ver gooien en heeft bijna altijd raak
    Leeftijd: 21
    Karakter: falco is een energie rijke jongen die vol van het leven geniet, fluitend gaat hij met zijn vader regelmatig mee vissen in de beken wat hij erg prettig vind door de brandende zon op zijn schouder. Maar naast deze vrolijke jongen schuilt een jongen met zorgen en angst, een angst om zijn familie kwijt te raken door deze stomme spelen. Niemand kent deze kant van falco en hij hoopt hem ook nog een tijdje te kunnen verbergen
    Sociale laag:
    mag hij/zij dood in het bloedbad?:
    mag maar vind ik wel heeeeeel zielig voor falco en zijn mama ;(


    Rol: tribuut
    Naam: robijn
    Bijnaam: bijntje
    Volledige naam: robijn maria Robertson
    Uiterlijk(foto):


    *District: 4
    Familie en vrienden: robijn is de jongste van de familie Robertson, ze heeft vier oudere broers en 2 oudere zussen. Haar moeder (sandy- 49) kreeg sandy op een oudere leeftijd en kreeg haar kinderen vlak na elkaar. Ze staat om de kost te verdienen op de markt en verkoop behoorlijk goed omdat ze erg geliefd is. Haar vader (jones -55) is na een ongeluk werkloos omdat hij zijn benen niet goed meer kan gebruiken en groot deel van de tijd in een rolstoel zit. Ze heeft weinig school vriendinnetjes omdat ze eigenlijk een beetje bang zijn voor haar.
    > *Boete(beschrijving van hoe de boete ging): ‘nee, nee niet zij’ riep mijn moeder huilend toen mijn naam omgeroepen werd nadat er eerst een jongen genaamd falco gekozen was. ‘alsjeblieft ze is pas 8 dit kunnen jullie niet menen!’ langzaam liep ik door de menigte naar voren, mijn oudste broer wilde me tegen houden maar ik rukte me los. ‘ik kan dit wel lorenz.’ Mijn moeder was huilend in de armen van mijn vader gevallen en hij probeerde haar te troosten. Uit de menigte klonk luid gesmoes. ‘onze vrouwlijk tribuut is robijn robertson’ de vrouw/man pakte mijn hand en stak hem samen met die van falco de lucht in
    > *Wapens: katapult en pijl en boog.
    Leeftijd: 8
    Karakter: Robijn en een fel en moedig meisje, ze is niet op haar mondje getrapt en weet overal zowel een bijdehandse opmerking over te geven. Ze luistert niet graag naar anderen en doet liever wat ze zelf wilt. Toch is ze soms een echt 8 jarig meisje vooral als het onweert bang is dat is het enige waar ze echt bang voor is
    Sociale laag: /
    > *Mag hij/zij dood in het bloedbad?: huuhh net zoals bij falco is wel heeeeeel zielig ;(

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:33 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Geniaal idee!!!!!!!!!
    Ik zal er proberen een intevullenxD


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ForeverNiall schreef:
    Geniaal idee!!!!!!!!!
    Ik zal er proberen een intevullenxD


    Dankuuu :P Vul gerust wat in (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Okeej, de eerste 3 tributen krijgen zoiezo een rol :D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    YAW HUNGERGAMES

    Rol:
    Naam: Fendron
    Bijnaam: -
    Volledige naam: Fendron O'Connor
    Uiterlijk(foto): http://data.whicdn.com/images/29475792/tumblr_m456riraoy1r2ayhpo1_500_large.jpg
    *District: 1
    Familie en vrienden: Woont samen met zijn vader, moeder, broertje en twee zussen. Heeft 3 goede vrienden met wie hij ook samen traint, hun ouders zijn met elkaar bevriend.
    >*Boete(beschrijving van hoe de boete ging): Hij offerde zich op voor zijn gehandicapte zusje van 14, die door een eerder ongeluk een been verloren is.
    >*Wapens: Messen en zwaarden
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Erg koppig, nieuwsgierig maar ook vriendelijk. Heeft er geen problemen mee om iemand te doden die hij niet kent.
    Sociale laag: Redelijk hoog.
    >*Mag hij/zij dood in het bloedbad?: Nee. hihi
    Extra: Is lenig maar ook sterk; kan erg goed in bomen klimmen.

    Naam: Blue
    Bijnaam: -
    Volledige naam: Blue Ivy Carter
    Uiterlijk(foto): http://data.whicdn.com/images/29478676/281686151663522592_Ulpj4cPS_c_large.jpg
    *District: 8
    Familie en vrienden: Blue woont samen met haar oudere broer en zus, en voor de rest 5 jongere broertjes en zusjes in één huis. Hun ouders overleden 2 jaar geleden en sindsdien nemen Blue's oudere broer en zus de zorg voor de kinderen op zich.
    Blue heeft veel jongensvrienden, omdat ze het daar beter mee kan vinden.
    >*Boete(beschrijving van hoe de boete ging): Omdat Blue's oudere broer en zus al volwassen zijn, konden zij niet meer getrokken worden. Naast haar broer en zus was Blue de oudste, dus moest zij ook vaak eten halen. Daarom zat haar naam vaak in de pot. Blue wist dat en had al zo'n vermoeden dat ze getrokken zou worden. Een zorg minder voor broer en zus, dacht ze maar, aangezien zij voor hun andere 4 broertjes en zusjes moesten zorgen.
    >*Wapens: Blue is vooral goed in vechten met haar vuisten. Omdat ze uit het 'textieldiscrict' komt, kan ze ook goed overweg met touwen (knopen).
    Leeftijd: 16 jaar.
    Karakter: Lijkt op het eerste gezicht onschuldig, maar is alles behalve dat. Ze is dapper en durft veel.
    Sociale laag:
    >*Mag hij/zij dood in het bloedbad?: nee mweh
    Extra: Ze heeft haar uitgebreide plantenkennis van haar (inmiddels overleden) moeder.


    I can't define who I am.