• Penelope en Louis hebben volgens velen de perfecte relatie. Als je Penelope ziet, zie je Louis en omgekeerd. Ze zijn onafscheidelijk al 3 jaar lang. Toen Louis beroemd werd met one direction bleef ze hem door dik en dun steunen. Ze vertrouwde hem de weken dat hij weg moest en geloofde niet in alle roddels.

    Nu one direction een wereldtour gaat maken, gaat het de eerste keer zijn dat de twee langer dan een maand zonder elkaar moeten. Ze skypen, smsen en mailen wel, maar zoals iedereen weet verwaterd het contact. In het begin probeerde Penelope te begrijpen dat Louis het druk had, maar als haar wat als haar eigen principe’s en ideeën over Louis onder druk worden gezet door een berg van roddels? Wat als Louis op een dag zoenend met een meisje op de cover van elk blad staat? Blijkbaar vergat Louis af en toe dat hij een vriendin thuis had zitten want het meisje op de cover was volgens andere boekjes ook niet het enige meisje die voor Louis charmes bezweek.

    Na 6 maand keert Louis terug naar huis waar Penelope hem onmiddellijk met zijn neus op de feiten drukt. Zoals te verwachten ontkent Louis alles, maar als hij op een dag thuis komt van de studio’s is alles van Penelope weg uit zijn appartement. Ze is vertrokken zonder afscheid, zonder enig teken.


    Doen?
    Origineel?
    Opmerkingen?
    Rollen?
    Titel? "Your biggest mistake?" ..
    Extra?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 18:39 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    ik zou hem zeker lezen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik lees bijna nooit louis verhalen maar deze lijkt me zeker het lezen waard!!!(H)


    Fuck this I'm going to Narnia

    ZeldaX schreef:
    ik lees bijna nooit louis verhalen maar deze lijkt me zeker het lezen waard!!!(H)

    Dankje.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Doen?
    Yeah
    Rollen?
    Nomnom, jaaaa. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het lijkt ergens een beetje op mijn verhaal ;x
    maar daar heeft de jongen niets gedaan, maar verlaat het meisje hem voor een ander, en gaat ze ook uit het appartement ;s


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef: het lijkt ergens een beetje op mijn verhaal ;x maar daar heeft de jongen niets gedaan, maar verlaat het meisje hem voor een ander, en gaat ze ook uit het appartement ;s
    Ik kan één ding zeggen, hij is niet gestolen van jou verhaal..

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:07 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Mensen als ik het verhaal ga schrijven moet alles nog gebeuren wat in de inleiding staat, maar erna vervolgt er nog héél veel, dus hou daar rekening mee.


    all I want is the taste that your lips allow


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    (...) Ik kan één ding zeggen, hij is niet gestolen van jou verhaal..

    nee, ik geloof je hoor (': het deed me er gewoon aan denken ('; ik ga hem in elk geval lezen, waarschuw je me?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    (...)
    nee, ik geloof je hoor (': het deed me er gewoon aan denken ('; ik ga hem in elk geval lezen, waarschuw je me?

    Ja ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    Jaaaaaaaaah doen, ik lees echt nooit Louis verhalen. Maar nu breng ik eens een verandering erin. Mensen veranderen van gedachten. Dit verhaal moet je echt doen.(Y) Rollen: Jaaaaaaaaah:)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 4:40 ]


    “If I had a flower for every time I thought of you…I could walk through my garden forever.” — Alfred Tennyson

    Doen !


    Luck is an attitude ~

    JA. Ik verveel me dood omdat iedereen op vakantie is en deze verhaallijn is echt amazing. ;3


    It's time to be happy again.

    @ mensen die vandaag pas hebben gereageerd hij staat online. Your biggest mistake


    all I want is the taste that your lips allow

    ZeldaX schreef:
    ik lees bijna nooit louis verhalen maar deze lijkt me zeker het lezen waard!!!(H)


    Save me from myself.