• ik schrijf een boek, niet voor op quizlet, misschien ga ik het ooit uitgeven, als ik iets meer tijd heb, iets meer lef, en iets meer gedult, aangezien sommige van jullie wel zullen weten dat mijn schrijfstijl niet al te goed is: dat ligt aan mijn gedult. Nu ben ik ook al een beetje bezig met schrijven, ik heb een proloog.

    Het hele boek gaat draaien om het Sigga zusterschap, maar wat dat is zeg ik nog niet.

    nou moet ik weten, wat is een betere titel?

    1. De Sigga Kronieken
    2. Sigga
    3. Sigga legende's

    dat was alles, dankuwel
    (xD)

    xxx Alynde

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 15:40 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    1. De Sigga Kronieken


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Sigga, Omdat je het dan in 1 woord kan vertellen waar het verhaal over gaat.

    Konayuki schreef:
    1. De Sigga Kronieken


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Konayuki schreef:
    1. De Sigga Kronieken

    Dit. Plus, volgens mij schrijf je 'Sigga legende's' zonder de apostrof. Dus 'legendes'. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Sigga
    Maar je schrijft hier zonder hoofdletters, gedult ipv geduld en legende's ipv legendes? Als schrijver let je toch altijd op je spelling?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Gewoon ´Sigga´, lekker mysterieus, flaptekst lezen en boem!. Ze willen je boek lezen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Amused schreef:
    Sigga
    Maar je schrijft hier zonder hoofdletters, gedult ipv geduld en legende's ipv legendes? Als schrijver let je toch altijd op je spelling?


    :P ga ik ook wel doen, maar op quizlet heb ik geen spellingscontrole, en daarbij heb ik vandaag sportdag gehad, en ik kan moeilijk opletten.
    Ja dat vind ik een goede reden ja xD
    maar troost je, ik snap meestal ook niks van mezelf xD. oke sorry ik ben melig.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:34 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.