• Omdat de meerderheid rood zei, doe ik het blond. (krul)

    Zo was het dus eerst; De kleur in elk geval, want die foto is alweer een jaar oud, maar ik nam de kleur weer terug.



    ZIE HIER. De Blonde Vanity
    .



    Ik zie er niet uit, waarom?
    Mijn hele mond is verdoofd, door mijn sadistische tandarts, daarom staat ie half naar beneden. Ik heb net een uur gefietst, dus mijn make-up zit niet. Mijn 'Izzy' mutsje is half van mijn hoofd af en ik ben gewoon lelijk.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:24 ]

    Antichrist schreef:
    (...)

    Hahaha ja!
    Maar het was poeder in een zakje en ik had geen schaar dus ik dacht 'Ik bijt het open'


    Volgende keer toch maar een schaar zoeken (:

    Het staat echt super mooi!


    (Be)lieve in (you)rself

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik heb gymnasium gedaan liefje
    en je weet niet hoe slim ik ben.
    Aan je reactie te lezen ben jij dat duidelijk niet,
    want als je geen ruzie probeert te maken, zou je nu gewoon ophouden met reageren.


    Dit is geen ruzie maar een discussie en een niveau zegt niks en ik doe even hoog, dus ga maar niet uit de hoogte doen.

    Dat je denkt dat iemand zijn haar niet verft als die persoon enkel wat oude foto's uit één periode heeft gemaakt, dan ben je niet zo snugger nee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Antichrist schreef:
    (...)

    hahaha zo lief! <3
    Gewoon proberen, je kunt het altijd terugverven? ;$


    Ik denk dat als ik het aan mijn moeder vertel, ze spontaan flauwvalt en ik denk niet dat het bij dit kapsel staat:



    (dit is de recentste foto die ik heb).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Antichrist schreef:
    (...)

    Hahaha ja!
    Maar het was poeder in een zakje en ik had geen schaar dus ik dacht 'Ik bijt het open'

    Sukkel!


    We're all mad here.

    Endure schreef:
    (...)

    Dit is geen ruzie maar een discussie en een niveau zegt niks en ik doe even hoog, dus ga maar niet uit de hoogte doen.

    Dat je denkt dat iemand zijn haar niet verft als die persoon enkel wat oude foto's uit één periode heeft gemaakt, dan ben je niet zo snugger nee.


    Als je er alleen maar oude foto's op zet, dan denk ik dat ja?
    En volgens mij praat je maar gewoon wat, om een 'punt' te bewijzen en heb je het helemaal niet geverfd, maar please, stfu :'D?

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik denk dat als ik het aan mijn moeder vertel, ze spontaan flauwvalt en ik denk niet dat het bij dit kapsel staat:



    (dit is de recentste foto die ik heb).


    Je kunt eerst een paar plukjes doen? ;$
    & je hebt een mooi hoofd, dus 't staat vast wel!

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Volgende keer toch maar een schaar zoeken (:

    Het staat echt super mooi!


    Hahaha, deed ik daarna ook.
    toen ik vet erg moest hoesten van die poeder :'D

    Antichrist schreef:
    (...)

    Weet je niet ;$


    Aanschouw;



    Betere heb ik niet XD maar ik zelf kon maar niet wennen aan die kleur ;P
    & zo geweldig stond et niet xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Antichrist schreef:
    (...)

    Als je er alleen maar oude foto's op zet, dan denk ik dat ja?
    En volgens mij praat je maar gewoon wat, om een 'punt' te bewijzen en heb je het helemaal niet geverfd, maar please, stfu :'D?


    Hahaha, sure, ik ga lopen liegen om 'cool' te doen :'D
    Ik hoef jou niks te bewijzen, ik weet het zelf wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, hè. Niet zo bitchen 8D

    Ik moet zeggen dat 't je goed staat, maar de manier waarop vind ik te hardnekkig :'D - ik gebruik alleen spoelingen en doe een haarkleur die zo dicht mogelijk bij m'n eigen ligt.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    Nou, hè. Niet zo bitchen 8D

    Ik moet zeggen dat 't je goed staat, maar de manier waarop vind ik te hardnekkig :'D - ik gebruik alleen spoelingen en die een haarkleur doe zo dicht mogelijk bij m'n eigen ligt.
    (cat)


    Je bedoelt het bleken?
    Ik heb bijna elke kleur gehad al, dus mijn haar is niet zo gezond meer :'D

    Endure schreef:
    (...)

    Hahaha, sure, ik ga lopen liegen om 'cool' te doen :'D
    Ik hoef jou niks te bewijzen, ik weet het zelf wel.


    Gefeliciteerd!

    Ik vind het vetleuk staan :'D


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Antichrist schreef:
    (...)

    Je bedoelt het bleken?
    Ik heb bijna elke kleur gehad al, dus mijn haar is niet zo gezond meer :'D

    Hè, ik ruilde de 'doe' en 'die' om :/

    Yah! Bleken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zie er niet uit, waarom?
    Mijn hele mond is verdoofd, door mijn sadistische tandarts, daarom staat ie half naar beneden. Ik heb net een uur gefietst, dus mijn make-up zit niet. Mijn 'Izzy' mutsje is half van mijn hoofd af en ik ben gewoon lelijk.

    Ik merkte het niet eens. ;P Die nieuwe kleur staat je goed. ^^


    Ik wil een tuin vol egels