• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:19 ]

    Ik weet wat je doormaakt; mijn douche heeft het geloof ik zo'n half jaar niet gedaan. --'


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Ik weet wat je doormaakt; mijn douche heeft het geloof ik zo'n half jaar niet gedaan. --'


    *krijgt medelijden*

    Waarschijnlijk moet onze badkamer gesloopt worden :Y)

    Bij mij lekte eerst een iets bij de douche en toen was een muur in mijn kamer nat. De vlek zit er nog steeds.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Deep schreef:
    (...)

    *krijgt medelijden*

    Waarschijnlijk moet onze badkamer gesloopt worden :Y)


    Ik weet niet wat er bij de mijne precies scheelde, maar het is nu gelukkig opgelost. ;) Whaa, gesloopt. :O Wat gaat er allemaal wel niet gebeuren? ;)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 14:17 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    BeRavenclaw schreef:
    Bij mij lekte eerst een iets bij de douche en toen was een muur in mijn kamer nat. De vlek zit er nog steeds.


    Gelukkig slaap ik beneden, aan de andere kant van ons huis :Y)

    Troost je, ik weet wat je doormaakt. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb eens een week zonder douche gezeten en voor mij was dat een RAMP :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Omg, hoe douchen jullie dan? ;O


    Life is hard.

    Ahw ik word al gek als ik 1 dag niet kan douchen .___.
    Ik heb wel geluk, m'n mam woont 10 minuten fietsen bij m'n pa vandaan, dus als bij 1 de douche dood is ga ik gewoon naar de ander xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja dat heb ik ook al gehad (check Chocolicious)!
    Veel geluk, hopelijk is het snel opgelost!