• Heeeeeee peeps ;)

    Mijn luchtje van Donnatella Versace is bijna op. Nu wil ik graag een nieuwe. Een lekker ruikend luchtje, of een goede aanbieding. Maximaal €30-. Wie weet een goede?

    Thanksss


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Awh.. Kom op.. Niemand?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik weet niet wat jij lekker vind ruiken, het zou goed kunnen dat het luchtje dat ik heel lekker vind voor jou ruikt als rioolwater :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik gebruik meestal Classique -geloof ik- van Jean Paul Galtier, maar volgens mij is die iets duurder of net 30 euro.
    Anders vind ik Life by Esprit ook altijd lekker. Die kost maar 13 euro geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Fairy Juice van Naf Naf en dat ruikt echt ge-wel-dig. Maar volgens mij kost 't €35,-

    Heat Rush van Beyoncé is echt mijn lievelingsluchtje. Ik weet niet of jij het lekker vind ruiken, maar je kunt het altijd even proberen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ga anders even naar een drogist of zo, smaken verschillen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maroussia van Slava Zaitsev :].
    And no, I didn't take it for the name, it really is an awsome smell!


    No growth of the heart is ever a waste

    White musk vind ik altijd erg lekker ruiken, en volgens mij vinden mensen in het algemeen wel lekker ruiken. Het kost volgens mij 25 euro en je kan hem het beste halen bij de Bodyshop(krul)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:13 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind Someday van Justin Bieber lekker. Iedereen die ik ken vind die lekker maar ja. En verder die van Beyoncé is natuurlijk heerlijk.


    live the life you love

    Lolita Lempicka !


    Just Smile :)

    Mercurial schreef:
    Heat Rush van Beyoncé is echt mijn lievelingsluchtje. Ik weet niet of jij het lekker vind ruiken, maar je kunt het altijd even proberen.


    Oh ik had daar zo'n testbuisje van en die ging leeg in mijn tas, toen rook mijn tas echt vies, kattenpis achtig.


    Your make-up is terrible

    Mijn favorieten zijn duur, haha. J'adore van Dior, Alien van Thierry Mugler, One Shock van Calvin Klein. Maar Christina Aguilera is erg lekker, en die zijn wat goedkoper.


    Destroy what destroys you.

    Mijn favoriete luchtje is Forbidden Rose van Avril Lavigne, die vind ik zelf erg lekker ruiken. De prijs valt volgens mij ook nog wel mee. ^^


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Kaname schreef:
    Mijn favoriete luchtje is Forbidden Rose van Avril Lavigne, die vind ik zelf erg lekker ruiken. De prijs valt volgens mij ook nog wel mee. ^^


    + Wild Rose van haar is ook heel lekker (:

    Ik heb Lady Million die is ook echt lekker maar wel duurder dan 30 euro.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.