• Wat ik me nu al een tijdje afvraag.

    Wat doen jonge heksen/ tovenaars voor ze naar Hogwarts gaan? Blijven ze dan gewoon thuis tot hun 11de en krijgen ze les van hun ouders of wat doen ze? xD


    Take me to wonderland

    ik vroeg me altijd af hoe oud ze worden want ik het 1ste boek stond er iets over een tovenaar dat 600 jaar oud werd ( Flamel ofzo ? )

    OT : ik denk dat ze idd gewoon thuis blijven ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ^ Flamel bleef zo lang leven door de steen der wijze. ^^
    De andere tovenaars zou ik niet weten hoe oud ze worden. :p


    Take me to wonderland

    Ik denk dat ze thuis moeten blijven, want ze zijn nogal labiel met hun toverkracht kijk naar harry en Voldie.

    Ginevra schreef:
    ^ Flamel bleef zo lang leven door de steen der wijze. ^^
    De andere tovenaars zou ik niet weten hoe oud ze worden. :p

    Zoals dreuzels, tenzij ze vermoord worden ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ginevra schreef:
    ^ Flamel bleef zo lang leven door de steen der wijze. ^^
    De andere tovenaars zou ik niet weten hoe oud ze worden. :p

    Oja juist, hoe kon ik dat nu vergeten --'


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb ooit eens gelezen in een interview met JK Rowling (denk ik, ik ben niet honderd procent zeker), dat de kinderen thuis les kregen omdat het riskant was om ze naar het school te laten gaan. Omdat het mogelijk is dat ze hun krachten ongewild gebruiken (zoals Harry met de slang). (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja zoals Padalecki zegt, denk ik dat ze gewoon thuis les krijgen of gewoon thuis zijn. Want ik hoorde ook nooit dat Lily en Severus naar school zijn gegaan in de herinneringen van Severus.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ^^ en ^ Ooh, ok. Dankje. :p

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:17 ]


    Take me to wonderland

    [Ze krijgen thuis les.

    Kinderen uit Dreuzel/Muggle-gezinnen hebben wat dat betreft misschien ook wel een voorsprong. /purple]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bloedzuivere tovernaars, of tovenaars waarvan bekend is dat ze toverkrachten hebben worden thuis onderwezen. Tovenaars die het echter niet weten, zoals Harry, worden naar school gestuurd. In één van de boeken lees je dat Harry zichzelf eens op het dak van de school heeft getoverd. (:


    All was well.