• Joa, het concert van Sum 41 in 013 :3
    En ik heb hier het kaartje liggen en nu heb ik een ego want er staat op dat ik een "Band Guest" ben, dus ja, haha. Stiekem wel van Veara, maar dat maakt niks uit, ik hoefde niks te betalen. De nicht van de vriendin met wie ik daarheen ging werkt bij dezelfde platenmaatschappij en moest de gastenlijst van Veara opstellen, vandaar dat wij daarop kwamen te staan.

    Om 6 uur kwamen ik en die vriendin, Eefke, bij de zaal aan. Eerst buiten gewacht, tussen allemaal jongens natuurlijk. Toen erachter gekomen dat we eerst ergens anders ons kaartje moesten halen, maar daarna mochten we gelukkig wel meteen voor in de rij. Meteen toen we binnenkwamen allebei maar een bandshirt gekocht - dude, dat shirt is maat L, maar ziet eruit als een maat S o.O.
    Gewacht, even met haar nicht gepraat, nog langer gewacht en toen was het eindelijk 7 uur, tijd voor Veara dus. Dude, die bassist was on drugs, hij was helemaal hyper en gestoord bezig - laterna nog gehoord dat hij flink op zijn kop heeft gekregen, dus dat was wel grappig. Hun muziek was ook al erg vet!
    Daarna weer gewacht, bier gekocht, gewacht en toen kwam de tweede band, Riverboat Gamblers. Nou, daarvan was die zanger het hele podium over aan het stuiteren, geweldig. Klom hij ook nog eens op de boxen. En... hij ging stagediven, echt awesome :'DD
    De derde band, The Black Pacific, hebben we niet heel erg meegekregen - Eefke voelde zich niet goed, dus... -, maar de gitarist daarvan was ook al gestoord bezig.

    En toen, het grote moment, Sum 41! Natuurlijk een gigantische moshpit, iedereen die stond te springen en te schreeuwen, geweldig gewoon. En ik was jaloers want er mochten mensen op het podium komen en toen had een meisje Deryck helemaal geknuffeld, maar toen kwam een beveiliger zeiken terwijl Deryck het helemaal niet erg vond. Ze speelden alle bekende nummers, waarvan Fat Lip toch echt tha bomb was.
    Een jongen voor ons viel helaas flauw, een ander begon te kotsen - dat was zooooo vies -, maar het was geweldig. En toen Deryck en Stevo omwisselden, dus Deryck achter het drumstel ging zitten en Stevo Pain for Pleasure ging zingen, ontzettend grappig :'DD

    Het was helaas veel te snel afgelopen, maar toen moesten we onze jassen nog halen en dat duurde een halfuur. Wel nog gepraat met een stel jongens en een paar shirtloze, bezwete gekken ontweken.
    En ik had bijna iemand geslagen omdat hij vroeg hoe het kwam dat meisjes zoals wij naar muziek als Sum 41 luisteren. Hatelijk dat zoveel mensen zo op het uiterlijk afgaan.

    Mijn ouders kwamen ons gelukkig ophalen en dus waren we rond 1 uur thuis. Vlug onder de douche gesprongen en daarna snel in mijn bed gekropen. Om 6 uur ging mijn wekker helaas alweer omdat ik de hele dag bij het brood moest staan en ik heb nu auwa want ik heb tien miljoen wondjes op mijn handen ):

    Conclusie: ik wil nog een keer
    (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    zoo koel -droog (krul)


    They fell in love, didn't they?