• Mijn broer gaat van half oktober tot eind mei op uitzending naar Afghanistan, en dan mag ik in die tijd in zijn huis gaan wonen! Echt zo chill. Ik hoef geen huur etc. te gaan betalen, hij houdt gewoon eredivisie live zodat ik de wedstrijden van Ajax gewoon kan gaan kijken. Het enige wat ik wel zelf moet betalen is mijn eten, maar dat is logisch. Echt ik ben zo blij! Ik kan eindelijk uit huis! Geen gezeik en gezeur meer!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Awesome :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat is echt lief van je broer.
    Veel succes met het op-je-eigen-benen-staan. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow, dat is echt awesome. O_O


    ars moriendi

    Nice (:


    Only those who listen can hear

    Thunderwitch schreef:
    Dat is echt lief van je broer.
    Veel succes met het op-je-eigen-benen-staan. (:


    Haha thank you (:
    Ik wou echt al een hele poos uit huis, maar ik ben gezakt dus ik kon niet weg. Nu ga ik in de avond mijn diploma alsnog halen, maar ik krijg geen studiefinanciering, dus ik kon alsnog niet weg. (no_chears) Maar mijn grote broer is m'n redding haha(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wil echt niet op mezelf wonen (cat)


    -

    Genius schreef:
    Ik wil echt niet op mezelf wonen (cat)


    Why not? (:
    En ik wel haha, ik heb continu ruzie, ik moet gewoon weg hier. Hopelijk gaat het dan eindelijk wel een keer goed tussen mijn ouders en mij.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nice! Hopelijk kun je de verantwoording ook hebben :Y).
    Dat lijkt me ook wel fijn overigens, een plek waar ik me kan terugtrekken als 't me te heet onder de poten wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Release schreef:
    (...)

    Why not? (:
    En ik wel haha, ik heb continu ruzie, ik moet gewoon weg hier. Hopelijk gaat het dan eindelijk wel een keer goed tussen mijn ouders en mij.

    Misschien is een soort van time-out ook gewoon goed voor de verdere relatie tussen jou en je ouders (:


    ars moriendi

    C18 schreef:
    Nice! Hopelijk kun je de verantwoording ook hebben :Y).
    Dat lijkt me ook wel fijn overigens, een plek waar ik me kan terugtrekken als 't me te heet onder de poten wordt.


    Yeah, I hope so haha. Maar ja, of ik hier nou altijd moet stofzuigen, afruimen, schoonmaken, eten maken. Of ik doe het daar, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer. Alleen dan zonder gezeik en gezeur aan m'n hoofd (:
    Tenminste, dat denk ik haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wauwie! Had ik maar zo'n coole broer:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Release schreef:
    (...)

    Why not? (:
    En ik wel haha, ik heb continu ruzie, ik moet gewoon weg hier. Hopelijk gaat het dan eindelijk wel een keer goed tussen mijn ouders en mij.

    Ik woon nu alleen met mijn moeder en ik wil haar niet alleen achterlaten. En ik ga vereenzamen in m'n eentje :'D

    Maar als jij constant ruzie hebt dan is het wel beter denk ik. Uit huis gaan zorgt meestal voor een betere band (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik woon nu alleen met mijn moeder en ik wil haar niet alleen achterlaten. En ik ga vereenzamen in m'n eentje :'D

    Maar als jij constant ruzie hebt dan is het wel beter denk ik. Uit huis gaan zorgt meestal voor een betere band (:


    Ah zo haha, dan is het wel begrijpelijk ja(:

    Haha, ja hier is het net oorlog. Toen mijn broer hier nog woonde had ik ook vaak ruzie met hem, nu is onze band heel goed(:. Ik ben net nog met hem uit eten geweest haha. Dus hopelijk gaat het zo ook tussen mijn ouders en mij (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je komt jezelf nog wel tegen hoor (:
    Maar ik ben wel jaloers though xd


    It's not the same without you.