• Ja ik slik de pil, ik heb deze maand gemeenschap gehad alleen ik zit nu in mijn stop week (ging donderdag in) en ik ben nog steeds niet ongesteld... Ik heb in de laatste keer wel een keer mijn pil vergeten, hem als nog ingenomen en iets minder dan 12 uur later de volgende weer en ik heb afgelopen week wel een heel slecht eetpatroon gehad, veel fastfood enzo (dat kan ook zoiets veroorzaken toch?), maar ik ben best bang nu... Moet ik me zorgen gaan maken?!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 8:37 ]


    -

    umhh ik ben geen expert maar ik zou heel ff wachten tot donderdag of je het dan nog niet geworden bent of een zwangerschaps test halen

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 8:36 ]


    Shoganai i ne~

    Ik zou toch afwachten. Ik neem ook de pil en ik heb al gehad dat ik de laatste dag van mijn stopweek ze kreeg, maar ik ben dan ook nog maar 3 maanden bezig met de pil ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Als je niet regelmatig bent dan is het volgens mij niet zo'n Probleem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aah ik ben zo de lul als ik dat ding moet gaan halen...


    -

    Phenomena schreef:
    Ik zou toch afwachten. Ik neem ook de pil en ik heb al gehad dat ik de laatste dag van mijn stopweek ze kreeg, maar ik ben dan ook nog maar 3 maanden bezig met de pil ;s

    Ik nu 5 maanden ofzo.. de dokter zei dat het niet raar was als het uit bleef, maar dat was in het begin!


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik nu 5 maanden ofzo.. de dokter zei dat het niet raar was als het uit bleef, maar dat was in het begin!

    Dan zou ik toch achter een andere pil vragen, een sterkere ofzo want ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Diegene ik nu heb is veel te licht.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    (...)
    Dan zou ik toch achter een andere pil vragen, een sterkere ofzo want ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Diegene ik nu heb is veel te licht.

    Nou deze werkt voor mij echt al goed, ik heb weinig tot geen pijn dus voel het ook niet als ik ongesteld moet worden, nja wat lichte steken en die heb ik nu ook maar steken kunnen ook duiden op een zwangerschap dus ik begin hem nu echt te stressen XD


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Nou deze werkt voor mij echt al goed, ik heb weinig tot geen pijn dus voel het ook niet als ik ongesteld moet worden, nja wat lichte steken en die heb ik nu ook maar steken kunnen ook duiden op een zwangerschap dus ik begin hem nu echt te stressen XD


    Haha niet doen, het kan nog altijd zijn dat je lichaam moet wennen aan die pil ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb nu ook voor zo 5 maanden de pil.

    Bij mij gaat het altijd wel goed. Ook omdat ik hem nooit vergeet.

    briefje op de koelkast.

    Maar heb je geen medicatie ofzo?
    Ik heb nu medicatie voor mijn been en mijn rug en gebruik nu altijd een voorbehoedsmiddel. Het zekere voor het onzekere.

    Dus wacht gewoon eventjes en koop over een paar dagen een zwangerschaps test.

    Phenomena schreef:
    (...)

    Haha niet doen, het kan nog altijd zijn dat je lichaam moet wennen aan die pil ;D

    Ik hoop het normaal word ik het altijd op een zondag en nja ik ben het nu nog niet dus ik heb nog tot woensdag XD


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik hoop het normaal word ik het altijd op een zondag en nja ik ben het nu nog niet dus ik heb nog tot woensdag XD

    Haha, komt wel goed (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hale schreef:
    Ik heb nu ook voor zo 5 maanden de pil.

    Bij mij gaat het altijd wel goed. Ook omdat ik hem nooit vergeet.

    briefje op de koelkast.

    Maar heb je geen medicatie ofzo?
    Ik heb nu medicatie voor mijn been en mijn rug en gebruik nu altijd een voorbehoedsmiddel. Het zekere voor het onzekere.

    Dus wacht gewoon eventjes en koop over een paar dagen een zwangerschaps test.

    Ik vergeet hem normaal ook nooit, maar we waren die avond dronken en toen viel ik op bed en ben ik meteen in slaap gevallen -.-

    Ik neem geen medicatie dus daar kan de werking ook niet minder door zijn geworden, oh damn ik ben echt de lul.


    -

    Ik zou afwachten of een zwangerschapstest kopen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik vergeet hem normaal ook nooit, maar we waren die avond dronken en toen viel ik op bed en ben ik meteen in slaap gevallen -.-

    Ik neem geen medicatie dus daar kan de werking ook niet minder door zijn geworden, oh damn ik ben echt de lul.


    Nee je bent niet de lul. Even rustig in en uit ademen. En als je je echt zorgen maakt koop dan een zwangerschapstest.

    Daar moet je trouwens ook mee uit kijken. De helfst van die testen is niet betrouwbaar.

    Dus koop er eerst eentje van kruidvat (die zijn het meest betrouwbaar)

    en als je echt zekerheid wil dan koop er eentje van dat merk (ben de naam kwijt).

    Het komt wel goed!

    Hale schreef:
    (...)

    Nee je bent niet de lul. Even rustig in en uit ademen. En als je je echt zorgen maakt koop dan een zwangerschapstest.

    Daar moet je trouwens ook mee uit kijken. De helfst van die testen is niet betrouwbaar.

    Dus koop er eerst eentje van kruidvat (die zijn het meest betrouwbaar)

    en als je echt zekerheid wil dan koop er eentje van dat merk (ben de naam kwijt).

    Het komt wel goed!

    Ik lees op internet meer mensen die dit hebben en dat er dan niks aan de hand is... Maar ik ben echt bang dat ik weer net pech heb -.-


    -