• Ja ik slik de pil, ik heb deze maand gemeenschap gehad alleen ik zit nu in mijn stop week (ging donderdag in) en ik ben nog steeds niet ongesteld... Ik heb in de laatste keer wel een keer mijn pil vergeten, hem als nog ingenomen en iets minder dan 12 uur later de volgende weer en ik heb afgelopen week wel een heel slecht eetpatroon gehad, veel fastfood enzo (dat kan ook zoiets veroorzaken toch?), maar ik ben best bang nu... Moet ik me zorgen gaan maken?!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 8:37 ]


    -

    ik weet het niet..
    als je het echt zeker wilt weten koop dan een zwangerschapstest, of ga even naar je huisarts? die weet het zeker


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rustig. Van stress duurt het ook langer tot je ongesteld wordt. De kans dat er echt iets is, die is klein. Bij mij duurt het soms ook 5 dagen na mijn laatste pil tot ik ongesteld ben.

    Kan fastfood dat veroorzaken? :\ En als ik jou was zou ik voor de zekerheid een test halen, hoe moeilijk dat ook is.


    -

    Ik kan alleen maar hopen voor je omdat ik totaal geen verstand heb van zulke dingen, maar ik zou toch de zwangerschapstest gaan halen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je hoeft je geen zorgen te maken.
    Ik stop met de pil op zondag en neem hem maandags weer in (de andere week natuurlijk) en ben het pas afgelopen vrijdag geworden.
    Het duurt altijd even voordat het op gang komt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Genius schreef:
    Kan fastfood dat veroorzaken? :\ En als ik jou was zou ik voor de zekerheid een test halen, hoe moeilijk dat ook is.

    Ja een ontregeld eetpatroon kan veroorzaken dat je ongesteldheid uit blijft..


    -

    Ik had ook een keer een stopweek die in ging vanaf donderdag en werd pas op maandag ongesteld..
    Dus nja je hoeft je niet zorgen te maken.


    Ivar Oosterloo.

    Je moet sowieso níét gaan stressen. Daardoor is mijn periode ooit 4 maanden uitgeweest, puur door de stress of ik zwanger was. Dus, dat was al helemaal geen pretje. Buiten dat is één pil in een strip vergeten niet erg, in welke week dan ook. -Ik heb het serieus 4 keer na gevraagd bij de apotheek, dus dit klopt- Dus de kans dat je zwanger bent is niet groot, maar ik zou toch even langs de dokter gaan. Puur om jezelf gerust te stellen want dan heb je medisch bewijs en dan word je weer rustig. (:
    Buiten dat trouwens, mijn stopweek begint op woensdag en vaak word ik pas op zondag ongesteld. So no prob. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 14:09 ]


    your eyes are like stars in the night.

    youleftme schreef:
    (...)
    Nou deze werkt voor mij echt al goed, ik heb weinig tot geen pijn dus voel het ook niet als ik ongesteld moet worden, nja wat lichte steken en die heb ik nu ook maar steken kunnen ook duiden op een zwangerschap dus ik begin hem nu echt te stressen XD

    Weetje, door stress durven je maandstonden ook wel eens wegblijven, dus niet beginnen stressen omdat ze te laat zijn ;) Maar kan vast wel hoor :'D Maar is bij mij nog niet voorgevallen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Poseidon schreef:
    Je moet sowieso níét gaan stressen. Daardoor is mijn periode ooit 4 maanden uitgeweest, puur door de stress of ik zwanger was. Dus, dat was al helemaal geen pretje. Buiten dat is één pil in een strip vergeten niet erg, in welke week dan ook. -Ik heb het serieus 4 keer na gevraagd bij de apotheek, dus dit klopt- Dus de kans dat je zwanger bent is niet groot, maar ik zou toch even langs de dokter gaan. Puur om jezelf gerust te stellen want dan heb je medisch bewijs en dan word je weer rustig. (:
    Buiten dat trouwens, mijn stopweek begint op woensdag en vaak word ik pas op zondag ongesteld. So no prob. (:

    Hmm okay, ik ben alleen bang hoe ik dit mijn ouders moet gaan vertellen... Want mijn ma denkt dat ik geen seks heb gehad..


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Hmm okay, ik ben alleen bang hoe ik dit mijn ouders moet gaan vertellen... Want mijn ma denkt dat ik geen seks heb gehad..

    hoeft niet docters en artsen hebben ook zwijgpplicht


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    youleftme schreef:
    (...)
    Hmm okay, ik ben alleen bang hoe ik dit mijn ouders moet gaan vertellen... Want mijn ma denkt dat ik geen seks heb gehad..

    Niet. Tot je eraan toe bent. Gewoon zelf zo'n testje halen en kijken of 't in orde is :]
    Question: weten je ouders da je aan de pil bent? Want ja, als je DE pil gebruikt lijkt 't me redelijk logisch wat voor doel dat heeft (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Niet. Tot je eraan toe bent. Gewoon zelf zo'n testje halen en kijken of 't in orde is :]
    Question: weten je ouders da je aan de pil bent? Want ja, als je DE pil gebruikt lijkt 't me redelijk logisch wat voor doel dat heeft (nerd).

    Ja weten ze, maar nja ik heb geen vriend op dit moment het was zeg maar euhm, een oops moment? ):


    -

    Same here, ook laatste pil donderdag ingenomen, no problemo, komt meestal na 4/5 dagen pas opdagen die neppe ongesteldheid :P


    Life is hard and then we die

    GOED NIEUWS! Moeder natuur doet zijn werk, kramp als de malle en het vloeit in overvloed (iew dat klinkt ranzig...)! Met andere woorden, ik ben ongesteld. XD


    -