• Oké, normaal doe ik dit nooit. Maar ik ben nu zo radeloos dat ik het hier gewoon plaats, en dat ik dan wat reacties krijg waarmee ik iets kan. (cool)

    Dus, er is een jongen bij mij op school. En ik vind 'm heel erg leuk. En vaak heb ik ook het gevoel dat hij mij ook wel ziet zitten. Bijvoorbeeld, hij kijkt bijna áltijd naar me, en als ik heb dan betrap kijkt ie snel weg. Hij is ontzettend in me geïnteresseerd. Hij vraagt altijd naar mijn persoonlijke leven. Ook is mijn crush heel goed met mijn beste vriend. En mijn beste vriend en ik hebben vaak wel een zogenaamd meningsverschil. En als mijn crush er dan bij is, is hij altijd voor mij! Soms plaagt ie mij een beetje en hij maakt me altijd aan het lachen, en ik hem! Dus pasgeleden heeft ie mij toegevoegd op msn, ik weet nog steeds niet hoe hij daaraan komt, en we praten best veel.
    Dus... vind hij mij leuk?!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hmmm, ja. Hij wil je aandacht geven, kijkt naar je, lacht om je. Dat zijn duidelijke tekens van een jongen dat hij je leuk vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I don't know. Ik heb dat eens gehad en die jongen vond me dus enkel leuk als vriendin. Nouja na veel geduld en er altijd voor hem zijn is het na enkele maanden dan uiteindelijk wel meer geworden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Probeer het uit te vogelen? (via msn, of via je beste vriend)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Probeer het uit te vogelen? (via msn, of via je beste vriend)


    26 - 02 - '16

    Probeer eens met hem te praten via msn.
    Er zijn dan geen andere dus mischien laat hij weer iets merken.
    Als je het zeker wilt weten moet je het hem gewoon vragen, maar ik zou het lef er niet voor hebben. :(
    Mischien jij wel!!!
    Ik denk op zich wel dat hij je ziet zitten!


    He like girls how eat carrots!

    Ga er gewoon voor, recht in z'n face vragen!
    (zou ik doen) gewoon op hem af lopen en vragen "Vind je me leuk?" en als hij dan stom gaat staan lachen gewoon doorvragen,
    maar ik denk wel dat hij je leuk vind.
    en anders volg je de andere tips maar op ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    DarkSavior schreef:
    Hmmm, ja. Hij wil je aandacht geven, kijkt naar je, lacht om je. Dat zijn duidelijke tekens van een jongen dat hij je leuk vind.


    Inspiration can hit you any time

    Weet ik veel of hij je leuk vind. Vraag het hem


    -

    Genius schreef:
    Weet ik veel of hij je leuk vind. Vraag het hem


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the