• Dat een kind sterft vanwege een hersentumor.
    Mijn achterneefje, Jantje, is op de nacht van zaterdag op zondag namelijk overleden aan een hersentumor tegen de hersenstam.
    Hij was pas tien jaartjes jong, echt verschrikkelijk voor zijn moeder, vader en kleine zusje.
    Hij woonde trouwens in België, misschien heeft iemand daar het ook gehoord.

    Ik twijfel of ik naar de begrafenis zal gaan. Aan de ene kant durf ik niet, aan de andere kant wil ik er voor mijn achternichtje zijn, want ik ben de op één na oudste van de familie, op mijn broer na. Ik zou haar mee naar buiten kunnen nemen als het echt niet meer gaat, want ze vertrouwd me.

    Meh, ik vind het echt zielig voor Jantje en zijn familie. Tien jaar is veel te jong!


    everything, in time

    ik zou er toch heen gaan en veel sterkte voor je familie(flower)


    Shoganai i ne~

    Oh ocharme!! Dat is idd heel erg! Heeeeel veel sterkte!
    En ik zou toch proberen naar de begrafenis te gaan, ook al is het moeilijk.
    Ik denk dat je achternichtje dat heel fijn zou vinden. Nog is veel sterkte xxx

    Wat vreselijk.. Gecondoleerd.
    Ik zou trouwens wel naar de begrafenis gaan.


    Bad decisions make good stories.

    Ik krijg d'r helemaal kippenvel van...

    Gecondoleerd.

    En je hoeft niet bang te zijn op een begrafenis. Het ergste dat er kan zijn, is het verdriet zelf, maar dan leer je het onder ogen komen.

    Sterkte..


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat ongelofelijk erg! Gecondoleerd =(
    Ik zou wel gaan naar de begrafenis, anders krijg je later spijt dat je niet bent gegaan. Waarschijnlijk zullen ze het juist fijn vinden als je komt, Jantje had vast ook gewild dat je kwam.
    Heel veel sterkte.


    “Love is a contradiction.”

    Ahw, wat vesrchrikkelijk.
    Op zo'n jonge leeftijd nog wel...
    Heel veel sterkte, Marleentje. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij kan je beter gaan eigenlijk. Dat zal een enorme steun zijn voor je nichtje =).
    Maar je hebt wel gelijk, het is gewoon verschrikkelijk! OP je tiende hoor je nog niet te sterven.

    Veel sterkte =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Verschrikkelijk om te horen...heel veel sterkte, Marleen!
    Zoals sommigen al zeggen, zou ik toch proberen te gaan, om de rest te steunen.

    Awh, heel erg bedankt allemaal!<3
    Ik denk dat ik toch ga. ogoddatwordtniets.


    everything, in time

    Void schreef:
    Awh, heel erg bedankt allemaal!<3
    Ik denk dat ik toch ga. ogoddatwordtniets.


    Wordt wel wat joh. Het is al een groot gebaar als je er enkel bent ;) En als het even niet gaat peer je hem er gewoon even tussenuit (:

    En goh, jij maakt ook veel mee zeg. En ik dacht dat ik veel van die shit over me heen kreeg, anja,s terkte [;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Wordt wel wat joh. Het is al een groot gebaar als je er enkel bent ;) En als het even niet gaat peer je hem er gewoon even tussenuit (:

    En goh, jij maakt ook veel mee zeg. En ik dacht dat ik veel van die shit over me heen kreeg, anja,s terkte [;


    Hehe, dankje.:3

    En nou, het wordt eerder niets, omdat ik echt tja een "passie" heb voor jonge kinderen, ik vind ze geweldig. En als er dan zo iemand overlijdt, terwijl ik er heel close mee ben, hou ik het echt niet droog.(': En nu weet ik dat huilen niet erg is, maar je hoort mij altijd kei hard huilen dan, dus dan wil ik het inhouden, maar dan ga ik snikken als een varken.(cat)


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Hehe, dankje.:3

    En nou, het wordt eerder niets, omdat ik echt tja een "passie" heb voor jonge kinderen, ik vind ze geweldig. En als er dan zo iemand overlijdt, terwijl ik er heel close mee ben, hou ik het echt niet droog.(': En nu weet ik dat huilen niet erg is, maar je hoort mij altijd kei hard huilen dan, dus dan wil ik het inhouden, maar dan ga ik snikken als een varken.(cat)


    Kleine kinderen zijn ook vaak schattig, ik zit ook altijd te 'aaawh'-en als ik ze zie ;p

    Haha, snikken als een varken, Marleen toch :Y) Dan ga je toch eventjes weg? Had ik ook gedaan, niks mis mee. Kan je even een beetje bijkomen [;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou gaan, anders denkt je hele familie dat je een @#%#%&^#* bent. En sterkte! (flower)

    Deep schreef:
    Ik zou gaan, anders denkt je hele familie dat je een @#%#%&^#* bent. En sterkte! (flower)


    Thanks.<3

    Maar nee, dat doen ze sowieso niet, want de hele familie weet dat ik best gevoelig ben en al helemaal als het om de dood gaat.:3

    @ Simone, Tja, ik ben dan ook een zwijn als horoscoop.:'D
    Maar mag je dan gewoon weglopen?;o


    everything, in time

    Ik zou gaan. Dat sluit zijn leven af.
    Je hoeft toch niet overal bij te zijn? Dat wilde ik ook niet.
    En je bent er voor je familie.
    Sterkte.


    Food.