• Oke, toen ik in engeland was heb ik een Harry Potter Artefactbox gekocht, waar ik net foto's van heb gemaakt voor de geïntreseerden. Ik ze ze hier onder met wat uitleg erbij aangezien mijn foto's met mijn webcam zijn gemaakt.



    De voorkant van de doos, nog niet echt veel interesants



    De binnenkant met inhoud. De opmaak van de binnenkant is zoals de marauders map.



    Rol 1


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Basilisk schreef:
    (...)

    Slim :Y)
    Maar jammer genoeg ben ik net jarig geweest en anders kon ik deze dingen met een gemak vragen, damn it! (cat)


    Sorry, ik had het eerder willen posten maar had nog geen camera, ik heb deze laptop sinds woensdag.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Waar in Engeland heb je dat gekocht? In Londen? En hoeveel was het? Ik wil dat ook ;o


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Hoe duur is zoiets? :|


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Fuck, die dingen zien er echt nice uit. Ik zou het ook wel willen, maar stiekem is het dan wel wat nutteloos als je ze eenmaal hebt gezien/gelezen, denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Je kan het in nederland bij the moviestore in rotterdam kopen, ook via internet te bestellen


    ik ga daar zooooo naartoe!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Soundeffect schreef:
    Zo vet! :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Redeemer schreef:
    Waar in Engeland heb je dat gekocht? In Londen? En hoeveel was het? Ik wil dat ook ;o


    Ik heb het gekocht in ehhm io een van de filmlocaties, eh, laat me even denken. Het was in Oxford, wacht, ik zoek het even op. Christ Church College ja, daar was het. Geloof me, het was duur, maar ik had mijn geld er wel voor over.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hoe duur? O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soundeffect schreef:
    Zo vet! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Basilisk schreef:
    Die spullen zijn awesome O.O
    Ik wil ze ook :C


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Basilisk schreef:
    Die spullen zijn awesome O.O
    Ik wil ze ook :C


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Basilisk schreef:
    Die spullen zijn awesome O.O
    Ik wil ze ook :C


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik wil die ketting van Hermelien, de time turner. Die vind ik zo mooi, maar die spullen zijn ook wel vet

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 14:35 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Damn dat moet veel gekost hebben?

    Immagine schreef:
    Ik wil die ketting van Hermelien, de time turner. Die vind ik zo mooi, maar die spullen zijn ook wel vet

    Same :3