• zijn er mensen die zich hier ook aan ergeren? ik vind dat altijd zó irritant, dan staat er een titel: You try three times suiside, can tom stopped you?
    of
    the hard world from a model.

    ik erger mezelf daar dus echt aan, je kunt me perfectionistisch noemen ofzo, maar dan maak ik die quiz dus in veel gevallen al sowieso niet. Hoe denken jullie daarover?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ja sommige mensen zijn gewoon slecht in engels en beter in duits is niks aan te doen ;)

    miss moet je t gewoon even tegen die mensen zeggen; waarschijnlijk willen ze zelf ook niet dat dr een fout in staat! (ben zelf nou ook weet niet zóo goed in engels ;))


    it's cool to know nothing.

    ja als je het ze gewoon zegt er staat een fout in dit moet het zijn kunnen de makers het veranderen

    jah,, soms is dat irri :P
    alleen ik let der niet egt op -_-'
    ik bn zelf oowk niet goed in engels hoor :P
    mar zoiets simpels kan ik nog wel typen :P
    nou ik ga weer xxxx


    when words fail, music speaks.

    ohjah:
    volgens mij denken ze dat da stoer is fseu :S


    when words fail, music speaks.

    jahh, ik probeer dat als mod dan ook vaak te verbeteren :S maar als er iets van 50 delen zijn heb ik daar echt geen zin in XD en ik denk de schrijver/-ster ook niet XD
    Ik probeer zelf altijd mijn titels te laten kloppen BTW :P

    nog 1 : my broken photo, who gonna heal it?

    xD


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    jah,, soms is dat irri :P
    alleen ik let der niet egt op -_-'
    ik bn zelf oowk niet goed in engels hoor :P
    mar zoiets simpels kan ik nog wel typen :P
    nou ik ga weer xxxx


    ik erger me daar dus heel erg aan, omdat ik bestwel een engels nerd ben (A) ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon zo irritant. ik zeg het soms wel, maar heel vaak ook niet, voor mij is het best slecht te begrijpen dat je dat fout doet.. xD


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    k vind het irritanter als het msn achtig ofzo geschreven is.. geen touw aan vast te knopen ;O


    it's cool to know nothing.

    schat, ik snap wat je bedoeld:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Maar toch niet iedereen is niet even goed in engels ik zelf ben veel beter in duits maar dat komt omdat ik 1/2 duits ben

    Kvind da alleen stom als da de titel is vn de quiz, dan is ines heel de quiz een beetej minder goe,omda die titel al fout is...
    Maar zo erg vind ik het ni, want meestal hebk het zelf ni door...
    Xx


    everybody needs a song.

    dat is inderdaad irritant!!! als je geen engels kan gebruik het dan ook ni hea


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    jah,, soms is dat irri :P
    alleen ik let der niet egt op -_-'
    ik bn zelf oowk niet goed in engels hoor :P
    mar zoiets simpels kan ik nog wel typen :P
    nou ik ga weer xxxx


    ik erger me daar dus heel erg aan, omdat ik bestwel een engels nerd ben (A) ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon zo irritant. ik zeg het soms wel, maar heel vaak ook niet, voor mij is het best slecht te begrijpen dat je dat fout doet.. xD


    I compLETELY know what you mean!! *nods*

    Ow wacht, dat was per ongeluk engels O.o _o- Mijn god, wat ben ik toch een nerd _o- Ach dat bewijst maar weer eens hoe engels ik ingesteld ben xD

    Al is het op een gegeven moment wel irritant als iemand zegt: jij bent ook echt de beste van jou jaar in engels hea? -.- *it's driving me crazy!*

    Ow wacht O.o _o-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    zijn er mensen die zich hier ook aan ergeren? ik vind dat altijd zó irritant, dan staat er een titel: You try three times suiside, can tom stopped you?
    of
    the hard world from a model.

    ik erger mezelf daar dus echt aan, je kunt me perfectionistisch noemen ofzo, maar dan maak ik die quiz dus in veel gevallen al sowieso niet. Hoe denken jullie daarover?

    I totally agree,. XD Ik word er ook helemaal stapelgek van, omdat ik zelf goed ben in Engels. Als je niet Engels kunt, gebruik het dan niet! Zelfde geld voor andere talen. Laat het anders door iemand nakijken die wel goed Engels kan.
    Ik kan me overigens ook doodergeren aan mensen die geen hoofdletters, leestekens en alinea's gebruiken. Maar ja, that's just me.
    xXx


    FML