• Stel je voor je bent de vriendin van taylor lautner of justin bieber. (of een andere willekeurige ster)
    Juilie zijn al een paar jaartjes samen. En je vind het tijd voor de volgende stap. Jij wil de bruiloft graag bescheiden houden en in een klein kringentje van mensen die dicht bij juilie staan. Maar omdat hij beroemd is staat de pers te springen om een plaatje van juilie bruiloft te schieten.

    Wat zou jij dan doen?

    Ik zou zeggen dat ze wel mogen komen maar dat ze niet langer dan een uur mogen blijven. Hij is nu eenmaal beroemd en dat moet je erbij nemen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:44 ]

    Ik denk dat ik in het geheim zou proberen te trouwen. Dingen als 'ze mogen maar even blijven' werken toch niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik denk dat ik in het geheim zou proberen te trouwen. Dingen als 'ze mogen maar even blijven' werken toch niet.


    Waarom werken die niet volgens jou?

    Cassells schreef:
    (...)
    Die vind ik wel goed, ofwel zelf foto's vrijgeven...


    Ja, waarschijnlijk zou ik ook wel zelf een fotograaf inhuren, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zou dan een kleine ceromonie geven waar de pres mag zijn maar daarvoor ben ik stiekem al getrouwd(cat)
    gnanananananana(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Vida schreef:
    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.

    Vida schreef:
    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ballad schreef:
    Ik zou op een geheime locatie trouwen en zelf de foto's (laten) maken, dan kan je zelf uitzoeken welke je wil dat er verschijnen en die duur doorverkopen, mwehe.


    Ivar Oosterloo.

    Ik wil niet trouwen, en al helemaal niet met een beroemdheid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    geen beroemdheid voor mij (;
    je hebt geen seconde rust, letterlijk.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.